الموضوع: کەس لەوە تێناگات تەنها ئەوانەی عەقڵیان بەکاردەهێنن..

النتائج 1 إلى 3 من 3
  1. افتراضي کەس لەوە تێناگات تەنها ئەوانەی عەقڵیان بەکاردەهێنن..

    ئیمام مەهدی ناصر محمد یەمانی
    21 - شەوال - 1443 کۆچی
    22 - 05 - 2022 زایینی
    08:39 بەیانی
    (بەپێی ساڵنامەی فەرمی مەککە دایکی دێیەکان)

    [بۆ بەدواداچوونی بەستەری سەرەکی بەشداری بەیانەکە]
    https://albushra-islamia.org./showthread.p...20#post_383420
    ____________

    کەس لەوە تێناگات تەنها ئەوانەی عەقڵیان بەکاردەهێنن..

    بەناوی اللە ی لەهەموو میهرەبان و بەبەزەییەکان میهرەبانترو بەبەزەییتر..
    جا ئایا هێشتا کەسێک هەیە قسەم لەگەڵدا بکات دەربارەی ناوەکە جا سەرلەنوێ بمانگەڕێنێتەوە بۆ خاڵی سفر؟ لەبەرئەوەی بابەتی ناوەکە باسێکە کەوا یەکلایی بۆتەوەو چارەسەرکراوە وەزاڵ بووین بەسەر هەموو زانایەک کەوا دەربارەی ناوەکە قسەو گفتوگۆی لەگەڵدا کردووین، جا وەڵاممان داونەتەوە وە لەقورئانی گەورەوە بەوەی دواهەمینی نێردراوو پێغەمبەرەکان بریتیە لە محمد پێغەمبەری اللە دروودو سڵاوی اللە لەسەر خۆی و کەس و کارەکەی، بەڵکو اللە خەلیفەکەی مەهدی ڕەوانە دەکات بە (بەسەرخەری محمد - واتە ناصر محمد)، جا هیچ ڕێگایەکی ترت بۆ نیە تەنها ئەوە نەبێت بەوەی باوەڕت بەوە هەبێت هەرچەندە لاریشت هەبێت یان ئەوەتا دەبێت کوفر بەوە بکەی کە محمد پێغەمبەری اللە دواهەمینی نێردراوو پێغەمبەرەکانە، جا گوێبگرە ئێستا ئەو زانستەتان بۆ زیاد دەکەم کەوا حسابتان بۆی نەکردووە لەبەرئەوەی زۆرێک لە گفتوگۆکارەکان بە بەتاڵی هەڵبەستراوەوەو دەمەقاڵێ دەکەن تاکو پێی لەحەق بدەن و بیترازێنن لەگەڵ ڕێزم بۆ پرسیارکارەکە، بەڵام فەرموودە (آحاد) ـەکە کە دەڵێت [اسم أبيه اسم أبي-ناوی باوکی ناوی باوکمە] فەرموودەیەکی هەڵبەستراوی پێچەوانەو دژە بە ڕێساو یاسای هەواڵی هەموو نێردراوو پێغەمبەرەکانی اللە لەبەرئەوەی اللە ناوی باوکیانی گۆڕیوەتەوە بە سیفەتی ئەو هەواڵەی کەوا اللە پێغەمبەرەکانی کتێبی پێ ڕەوانە کردووە جا اللە لەجیاتی ناوی باوکەکەی ناوی ئەو سیفەتەی داناوە کەوا پێی ڕەوانەکراوە لەلایەن پەروەردگاری هەموو جیهانەوە کەوا بریتیە لەوەی: اللە ی پایەبەرز فەرموویەتی: {وَإِذَا جَاءَتْهُمْ آيَةٌ قَالُوا لَن نُّؤْمِنَ حَتَّىٰ نُؤْتَىٰ مِثْلَ مَا أُوتِيَ رُسُلُ اللَّهِ ۘ اللَّهُ أَعْلَمُ حَيْثُ يَجْعَلُ رِسَالَتَهُ ۗ سَيُصِيبُ الَّذِينَ أَجْرَمُوا صَغَارٌ عِندَ اللَّهِ وَعَذَابٌ شَدِيدٌ بِمَا كَانُوا يَمْكُرُونَ ‎﴿١٢٤﴾‏} صدق الله العظيم [الأنعام].

    جا بۆ نموونە ئەوانەی باوەڕیان هێناوە بە پێغەمبەری اللە نوح - دروودو سڵاوی لەسەربێت - دەڵێن (شاهێدی دەدەین بەوەی هیچ پەرستراوێک نیە تەنها اللە نەبێت وەشاهێدی دەدەین بەوەی نوح پێغەمبەری اللە یە - نشهد أن لا إله إلا الله ونشهد أن نوحًا رسول الله)، وەبەهەمان شێوە بۆ سەرجەم نێردراوو پێغەمبەرەکان وشەی (رسول) لەجیاتی ناوی باوکەکەی دانراوە وەکو یەک لە وتنی هەردوو شاهێدیەکە جیاوازیش ناکەین لەنێوان هیچ یەکێک لە پێغەمبەرەکانی و تەسلیمیش دەبین بۆی، وەحیکمەتیش لە دانانی وشەی (رسول یان نبي) کە هەمووکات دەبینن لەجیاتی ناوی باوکەکە دادەنرێت بۆ ئەوەیە تاکو ناوەکەی هەواڵە هەڵبگرێت بەوەی ئەو پێغەمبەری اللە یە تاکو اللە هەمووکات هەواڵەکەی لەگەڵ ناوەکەی دابنێت، جا دەبینن ئەمە بیروباوەڕێک بووە لەلایەن سەرجەم باوەڕداران بە پێغەمبەرەکانی اللە جا دەڵێت شاهێدی دەدەم بەوەی هیچ پەرستراوێک نیە تەنها اللە نەبێت وەشاهێدی دەدەم بەوەی محمد پێغەمبەری اللە یە - أشهد أن لا إله إلا الله وأشهد أن محمدًا رسول الله-، وەبەهەمان شێوە شاهێدی دەدەم بەوەی هیچ پەرستراوێک نیە تەنها اللە نەبێت وەشاهێدی دەدەم بەوەی نوح پێغەمبەری اللە یە - أشهد أن لا إله إلا الله وأشهد أن نوحًا رسول الله - دروودو سڵاوی اللە یان لەسەربێت.

    وەئەی پیاو اللە خەلیفەکەی مەهدی ناصر محمد ـی ڕەوانە نەکردووە بۆ بەسەرخستنی عبد اللە ی بن عبد المطلب ئەگەر وابێت کەواتە ئەوکات بانگەوازم کردوون بۆ لای پەرستنی بتەکان - پاک و بێگەردی بۆ اللە لەوەی دەیکەنە شەریک و هاوەڵی- جا خەلیفەی اللە مەهدی ناصر محمد هیچ پەیوەندیەکی نیە بەناوەکەی عبد اللە ی بن عبد المطلب؛ لەبەرئەوەی ئایینەکەی محمد پێغەمبەری اللە ئاینێکی جگە لە ئاینەکەی باوکی بوو، جا پەیوەندی ڕەوانەکردنی خەلیفەی اللە مەهدی ناصر محمد چیە بەو کەسەی کەوا بتەکان دەپەرستێت؟ بەڵکو اللە لەناوەکەمدا هەواڵەکەمی داناوە (ناصر محمد - بەسەرخەری محمد) هەروەکو چۆن لەناوی پێغەمبەرەکان هەواڵەکەیانی داناوە جا ناوی باوکیانی گۆڕیوەتەوە بە وشەی پێغەمبەری اللە - رسول اللە -، جا ئەمە ڕێساو یاسای ڕەوانەکردنی پێغەمبەرەکانە لە کتێبدا کەوا هەواڵەکە ڕاستەوخۆ لەجیاتی ناوی باوکەکە دادەنرێت وەکو نوح رسول اللە، وە هود رسول الله، بەڵام ئیمام مەهدی پێغەمبەرێکی نوێ نیە بەڵکو اللە ڕەوانەی کردووە بە بەسەرخەر بۆ ئەوەی دواهەمین نێردراوو پێغەمبەرەکان محمد پێغەمبەری اللە هێناویەتی - دروودو سڵاوی الە لەسەرخۆی و کەس و کارەکەی - لەبەرئەوە هەردەبێت ناوەکەی (ناصر محمد - بەسەرخەری محمد) بێت ئەوەش تاکو حیکمەتەکە لە ڕێککەوتنەکە (تواطؤ) ـدا بێتەجێ.

    وەئەی پرسیارکار ئایا دەزانی ئەم ناوە ناصر محمد بریتیە لەسیفەت ناو بۆ هەموو باوەڕدارێک بە پێغەمبەری اللە محمد دروودو سڵاوی الە لەسەرخۆی و کەس و کارەکەی؟ جا ئایا تۆ نکۆڵی لەوە دەکەی کەوا سیفەت ناوە بیروباوەڕیەکەت بریتی بێت لە (بەسەرخەری محمد - ناصر محمد)؟ یان تۆ بەسەرخەرێک نیت بۆ محمد دروودو سڵاوی الە لەسەرخۆی و کەس و کارەکەی؟

    وەئەی پرسیارکارە خۆشەویستەکەم لەبەر اللە لەسەرتە بەوەی ڕێز لەعەقڵەکەی خۆت بگری جا سوێند بە اللە وتاللە وباللە عەقڵ ڕاوێژکارێکی ئەمینەو ناپاکی لە خاوەنەکەی ناکات ئەگەر بێتو فکرەکەی پێ نیشان بدات جا عەقڵ دەڵێت: "ئەمە مەنتقیەو قبوڵی بکە"، ًبەڵام عەقڵەکەت هەرگیز قبوڵی ناکات بەوەی خەلیفەی اللە بەسەرخەر بێت بۆ عبد الله ی بن عبد المطلب، جا باوک و باپیرانی پێغەمبەر هیچ پەیوەندیەکیان نیە بە ڕەوانە کردنەکەی خەلیفەی اللە مەهدی ناصر محمد تاکو حیکمەتەکە لە سەرخستنەکەی ئەوان بێتەجێ تەنها بە محمد پێغەمبەری اللە وسەرجەم ئەوەی کەوا هەموو پێغەمبەرەکانی اللە هێناویانە بە یەک وشە لەنێوان یەکەمین و دواهەمینەکان کە ئەویش بریتیە لەوەی: هیچ پەرستراوێک نیە تەنها اللە نەبێت تاک و تەنهایەو هیچ شەریک و هاوبەشێکی نیە وە کەسیش ناپەرستین تەنها ئەو نەبێت بە دڵسۆزی بۆی لە ئاییندا، بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {وَمَا أَرْسَلْنَا مِن قَبْلِكَ مِن رَّسُولٍ إِلَّا نُوحِي إِلَيْهِ أَنَّهُ لَا إِلَٰهَ إِلَّا أَنَا فَاعْبُدُونِ ‎﴿٢٥﴾‏} صدق الله العظيم [الأنبياء].

    بەڵکو خەلیفەی اللە مەهدی ناصر محمد تەحەددای ئەوە دەکات کەوا عەقڵەکان بێگومان دواتر دێنە ڕیزی فەتواکەی ئەو لە ئایینەکەی اللە جا عەقڵ خۆی بەدەستەوە دەدات لەبەرامبەر زانستەکەی بەتەواوی، بەڵام کێشەکەی خەڵکی جیهان لەهۆکاری هیدایەت نەدرانیان بریتیە لە بەکارنەهێنانی عەقڵ و نەگەڕان بەدوای حەقدا بە دەسەڵاتی ئەو زانستەی کەوا عەقڵ قبوڵی دەکات، بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللەی پایەبەرز: {وَلَا تَقْفُ مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ ۚ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ كُلُّ أُولَٰئِكَ كَانَ عَنْهُ مَسْئُولًا ‎﴿٣٦﴾‏ وَلَا تَمْشِ فِي الْأَرْضِ مَرَحًا ۖ إِنَّكَ لَن تَخْرِقَ الْأَرْضَ وَلَن تَبْلُغَ الْجِبَالَ طُولًا ‎﴿٣٧﴾‏ كُلُّ ذَٰلِكَ كَانَ سَيِّئُهُ عِندَ رَبِّكَ مَكْرُوهًا ‎﴿٣٨﴾‏} [الإسراء].

    ئەی بەندەکانی اللە ڕێز لە مرۆڤایەتیەکەتان بگرن وە ڕێز لەعەقڵەکانتان بگرن و لەئاستی ئاژەڵەکان بەرز ببنەوە بە بەکارهێنانی عەقڵ بۆ گەڕان بەدوای ڕێگای ئەو حەقەی کەوا دروستی کردوون تاکو بیپەرستن بەتەنها بێ ئەوەی هیچ شەریک و هاوبەش و هاوەڵێکی بۆ دابنێن، گەرنا.. سوێند بە اللە وتاللە هەرگیزاو هەرگیز اللە هیدایەتتان نادات بۆ هەمیشە لەبەرئەوەی اللە دروستی نەکردوون تاکو خۆی بەدواتاندا بگەڕێت تاکو هیدایەتتان بدات پاک و بێگەردی بۆی؛ بەڵکو اللە دروستی کردوون تاکو ئێوە خۆتان بەدوایدا بگەڕێن تاکو هیدایەتی دڵەکانتان بدات جا ئەوکاتەش اللە وەفا بەوە دەکات کەوا بەڵێنی پێ داون لە مەحکەمی کتێبەکەی لەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرَىٰ عَلَى اللَّهِ كَذِبًا أَوْ كَذَّبَ بِالْحَقِّ لَمَّا جَاءَهُ ۚ أَلَيْسَ فِي جَهَنَّمَ مَثْوًى لِّلْكَافِرِينَ ‎﴿٦٨﴾‏ وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ ‎﴿٦٩﴾‏} صدق الله العظيم [العنكبوت].

    پرسیارەکەش دووبارە دەکەینەوە بە عەقڵ و مەنتق جا ئایا مەعقولە بەوەی اللە بەندەکانی دروست کردبێت لە ژیانی دنیادا تاکو بەدوایاندا بگەڕێت بۆ هیدایەتدانی دڵەکانیان؟! پاک و بێگەردی بۆ اللە ی مەزن و گەورە بەڵکو بەندەکانی دروستکردووە لە ژیانی دنیادا تاکو بگەڕێن لە حەقی دروستکارەکەیان تاکو هیدایەتیان بدات بۆ ڕێگای ڕاست بەڕاستی پەروەردگارەکەم لەسەر ڕێگایەکی ڕاستە. جا گوێبگرن و فام بکەن و تێبگەن لەوەی بەحەق ووریاو ئاگادارتان دەکەمەوە: ئەوانەی اللە هیدایەتیان نادات؛ بەهۆی ئەوەیە کەوا سەنگ و قورسایی بۆ اللە دانانێن تاکو بگەڕێن لەڕێگای حەقی لای پەروەردگارەکەیان بەهەموو گرنگی پێدانێکەوە، هەرلەبەرئەوەش نابینین بەوەی اللە لەڕۆژی قیامەتدا هیچ سەنگ و قورساییەکیان بۆ دابنێت بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {أُولَٰئِكَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ رَبِّهِمْ وَلِقَائِهِ فَحَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَلَا نُقِيمُ لَهُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَزْنًا ‎﴿١٠٥﴾‏ ذَٰلِكَ جَزَاؤُهُمْ جَهَنَّمُ بِمَا كَفَرُوا وَاتَّخَذُوا آيَاتِي وَرُسُلِي هُزُوًا ‎﴿١٠٦﴾‏} [الكهف].

    لەوەیە یەکێک لەپرسیارکاران بیەوێت بڵێت ئەی ناصر محمد یەمانی بەڕاستی سەرسامم دەکەن ئەوانەی شتی سەرسوڕهێنەرو سەیروسەمەرەیان دۆزیوەتەوە بەعەقڵەکانیان لە زیرەکی زانستی دەستکرد؛ بەڵام ئەوەی مایەی سەرسامی و سەرسوڕهێنەرترە ئەوەیە سەرەڕای زیرەکی و بەهرەمەندی عەقڵەکانیان باوەڕ بەو اللە یە مەزن و گەورەیە ناهێنن کەوا دروستی کردوون وە دروستکاری هەموو شتێکیشە، جا هۆکاری هیدایەت نەدرانەکەیان چیە؟ جا لەپاش ئەوە وەڵامی پرسیارکاران دەدەینەوەو دەڵێین لەڕاستیدا هیدایەتی داون بۆ ئەوەی بەدوایدا گەڕاون لە زانستە دۆزراوەکان جا ئەوەش ئاوات و خواستی کۆتایی ئەوانە کە ویستویانە پێی بگەن، بەڵام هەرگیزاو هەرگیز هیدایەتیان نادات بۆ لای اللە ی پەروەردگارەکەیان لەبەرئەوەی ئەوان خۆیان ڕانەسپاردووە بۆ گەڕان بەدوای ئەو حەقەی کەوا دروستی کردوون تاکو بیپەرستن بەتەنها بێ ئەوەی هیچ شەریک و هاوبەش و هاوەڵێکی بۆ دابنێن، جا ئایا لەو کەسەتان دەوێت کەوا هەرچی گەورەیی و شکۆمەندی هەیه له ئاسمانەکان و زەویدا هەر شایستەی ئەوه کە اللە ی پەروەردگاری هەموو جیهانە - جا خۆی اللە بێت بگەڕێت لێیان تاکو هیدایەتیان بدات بۆ لای خۆی؟! دوورەو زۆر دوورە ئەوانە لە ئاژەڵیش گەمژەترن لەبەرئەوەی هەلێکی بیرکردنەوەیان نەداوەتە عەقڵەکانیان تاکو لەعەقڵەکانی خۆیان بپرسن حیکمەتەکە چیە لەدروستکردنەکەیان وەلەبەرچی ئاسمانەکان و زەوی و ئەوەشی تیایاندایەو لەنێوانیاندایە دروستکراون؟ جا لەعەقڵەکەی بپرسێت حیکمەت چیە لە دروستکردنی هەموو ئەم مەلەکوتە؟ جا هەردەبێت ئەوەی ئەم هەموو مەلەکوتەی دروست کردبێت حیکمەتێکی مەزن و گەورەی هەبێت، جا مەعقول نیە بەوەی بۆ گاڵتەو گەمەو هەروا دروستی کردبن پاک و بێگەردی بۆ اللە ی مەزن و گەورە، بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {وَكَمْ قَصَمْنَا مِن قَرْيَةٍ كَانَتْ ظَالِمَةً وَأَنشَأْنَا بَعْدَهَا قَوْمًا آخَرِينَ ‎﴿١١﴾‏ فَلَمَّا أَحَسُّوا بَأْسَنَا إِذَا هُم مِّنْهَا يَرْكُضُونَ ‎﴿١٢﴾‏ لَا تَرْكُضُوا وَارْجِعُوا إِلَىٰ مَا أُتْرِفْتُمْ فِيهِ وَمَسَاكِنِكُمْ لَعَلَّكُمْ تُسْأَلُونَ ‎﴿١٣﴾‏ قَالُوا يَا وَيْلَنَا إِنَّا كُنَّا ظَالِمِينَ ‎﴿١٤﴾‏ فَمَا زَالَت تِّلْكَ دَعْوَاهُمْ حَتَّىٰ جَعَلْنَاهُمْ حَصِيدًا خَامِدِينَ ‎﴿١٥﴾‏ وَمَا خَلَقْنَا السَّمَاءَ وَالْأَرْضَ وَمَا بَيْنَهُمَا لَاعِبِينَ ‎﴿١٦﴾‏ لَوْ أَرَدْنَا أَن نَّتَّخِذَ لَهْوًا لَّاتَّخَذْنَاهُ مِن لَّدُنَّا إِن كُنَّا فَاعِلِينَ ‎﴿١٧﴾‏ بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْبَاطِلِ فَيَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ ۚ وَلَكُمُ الْوَيْلُ مِمَّا تَصِفُونَ ‎﴿١٨﴾‏ وَلَهُ مَن فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۚ وَمَنْ عِندَهُ لَا يَسْتَكْبِرُونَ عَنْ عِبَادَتِهِ وَلَا يَسْتَحْسِرُونَ‎﴿١٩﴾‏} [الأنبياء].

    وە بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {أَفَحَسِبْتُمْ أَنَّمَا خَلَقْنَاكُمْ عَبَثًا وَأَنَّكُمْ إِلَيْنَا لَا تُرْجَعُونَ ‎﴿١١٥﴾‏ فَتَعَالَى اللَّهُ الْمَلِكُ الْحَقُّ ۖ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْكَرِيمِ ‎﴿١١٦﴾‏ وَمَن يَدْعُ مَعَ اللَّهِ إِلَٰهًا آخَرَ لَا بُرْهَانَ لَهُ بِهِ فَإِنَّمَا حِسَابُهُ عِندَ رَبِّهِ ۚ إِنَّهُ لَا يُفْلِحُ الْكَافِرُونَ ‎﴿١١٧﴾‏ وَقُل رَّبِّ اغْفِرْ وَارْحَمْ وَأَنتَ خَيْرُ الرَّاحِمِينَ ‎﴿١١٨﴾} [المؤمنون].

    وە بەڵێ ئەگەر اللە بیەوێت هیدایەت دەداتە هەموو کەسێک. بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {وَلَوْ شِئْنَا لَآتَيْنَا كُلَّ نَفْسٍ هُدَاهَا وَلَٰكِنْ حَقَّ الْقَوْلُ مِنِّي لَأَمْلَأَنَّ جَهَنَّمَ مِنَ الْجِنَّةِ وَالنَّاسِ أَجْمَعِينَ ‎﴿١٣﴾‏ فَذُوقُوا بِمَا نَسِيتُمْ لِقَاءَ يَوْمِكُمْ هَٰذَا إِنَّا نَسِينَاكُمْ ۖ وَذُوقُوا عَذَابَ الْخُلْدِ بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُونَ ‎﴿١٤﴾‏ إِنَّمَا يُؤْمِنُ بِآيَاتِنَا الَّذِينَ إِذَا ذُكِّرُوا بِهَا خَرُّوا سُجَّدًا وَسَبَّحُوا بِحَمْدِ رَبِّهِمْ وَهُمْ لَا يَسْتَكْبِرُونَ ۩ ‎﴿١٥﴾‏ تَتَجَافَىٰ جُنُوبُهُمْ عَنِ الْمَضَاجِعِ يَدْعُونَ رَبَّهُمْ خَوْفًا وَطَمَعًا وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ يُنفِقُونَ ‎﴿١٦﴾} [السجدة].

    بەڵام ئەوەی گرنگی نەدات بە گوێگرتن لە ئایەتەکانی اللە لەسەر زمانی بانگەشەکارێک بۆلای جا عەقڵەکەی بەکاربهێنێت بەوەی ئایا ئەوە حەقە یاخود نا جا عەقڵەکە دەبینێت دەڵێت: "بەڵێ سوێند بە پەروەردگارم ئەمە حەقە لەلایەن اللە ی پەروەردگاری هەموو جیهانەوە"، وە بەندەکەش ڕووی کردە پەروەردگارەکەی و ملکەچ بێت بۆی بەدڵسۆزی تاکو هیدایەتی دڵەکەی بدات؛ جا لێرەدا هیدایەتەکەی اللە دێت جا اللە سنگەکەی فراوان و ئاسودە دەکات بە نوری باوەڕو و ناسینی اللە ی ڕەحمان پاشانیش زیاترو زیاتر لەپەروەردگارەکەی نزیک دەبێتەوە تاکو بەدڵنیایی و زانستی یەقینەوە دەزانێت ڕازیبوونی اللە ی ڕەحمان بریتیە لە گەورەترین نیعمەت؛ جا لەپاشان بڕیارو سوربوونەکە دێت لەسەری کەوا هیچ سنورێکی نیە بەوەی هەرگیز ڕازی نابێت هەتا پەروەردگارەکەی خۆشەویسترین شت لەلای ڕازی دەبێت، ئەوانە قەدرو ڕێزی اللە یان گرتووە بەو شێوەیەی کەوا شایەنیەتی قەدرو ڕێزی بگیرێت جا وایان لێهاتووە ژیانیان نەوێت مەگەر لەپێناوی اللە نەبێت تاکو بەپەرۆشی و ئومێدو هیواو ترسەوە پەلە بکەن لە کاروکردەوە چاکەکان جا نوێژەکانیان بۆ اللە دەبێت، وە ژیانیان بۆ اللە و مردنەکەشیان بۆ الله یە، ئەوانە بە پەروەردگاری هەموو جیهان سەرفرازیان بەدەستهێناوە. (وەهەرگیز دەستبەرداری نابن بۆ هەمیشە جا هەرچیەک بێت و هەرچەند بێت) جا اللە بەنرخترە لەدڵەکانیان لە هەموو مەلەکوتەکەشی ئەوانە خۆشەویستیەکەیان بۆ اللە هیچ سنورێکی نیە وە خۆشەویستیەکەی اللە ش بۆیان هیچ سنورێکی نیە، وەسوێند بە اللە وتاللە وباللە ئەوانە لەلای اللە ی ڕەحمان پەیمانێکیان داوە بەوەی کەوا ڕازی نابن هەتا ئەو ڕازی دەبێت لەڕۆژی گەیشتنەوە پێی، نەک بەتەنها لەسەرخۆیان بەڵکو ڕازیبوونی اللە ی خۆشەویست دەپەرستن وەکو غایەو ئامانج جا هەرگیز ڕازی نابن هەتا ئەو ڕازی دەبێت لەو ڕۆژەی کەوا خەڵکی هەڵدەستنەوە بۆ لای پەروەردگاری هەموو جیهان، جا فریشتە نزیکەکانی اللە ی ڕەحمان دێن بۆ لایان و پێیان دەڵێن: "مژدەتان لێبێت بەو بەهەشتەی کەوا بەڵێنتان پێدراوە"، جا لێرەدا ئەوان لەسنورەکەی خۆیان دەردەچن و کۆنتڕۆڵی دەمارەکانیان لەدەست دەدەن جا بە هەڵگری مژدەکە لەفریشتەکان دەڵێن: "ئۆف لەئێوە جا بەچی مژدەمان پێدەدەن؟! ئێمە هێشتا سورین لەسەر هاتنەجێی ئەو نیعمەتەی کەوا لەوە گەورەترە جا نیعمەتی بەهەشت ناگاتە یەک بەش لە سەد بەشی مسقالە زەڕەیەکی ئەم نیعمەتەش بەڵکو تەنانەت نیعمەتەکانی بەهەشت ناگاتە هیچیش لەناخەکانمان هەتا ئەو ڕازی دەبێت"، پاشان فریشتەکانی اللە ی ڕەحمان وەڵامیان دەدەنەوە جا دەڵێن؛ "بەڕاستی اللە لێتان ڕازی بووەو بەڵێنیشی پێداون بە بەهەشتێک کەوا ڕووبارەکان بەژێریاندا دەڕۆن وە نیعمەتی نەبڕاوەتان بۆ هەیە وەهەرچی ناخیشتان حەزو ئارەزووی بکات تێیدا هەیە وەهەرچی داواشی بکەن تێیدا بۆتان هەیە ئەم دابەزینەش لەوێدا لەلایەن پەروەردگارێکەوه پێشکەشتان دەکرێت کەوا زۆر لێخۆشبوو میهرەبانه"، جا لەپاش ئەوە ئەو گەلەی کەوا اللە خۆشی دەوێن و ئەوانیش اللە یان خۆشدەوێت دەڵێن: "ئەی ئایا ئێمە ئەو مافەمان نیە لەبەردەستی ئەوکەسەی کەوا خۆشمان ویستووە کە اللە ی پەروەردگاری هەموو جیهانە بەوەی ڕازیمان بکات؟"، جا لەپاش ئەوە فریشتەکانی اللە ی ڕەحمان وەڵامیان دەدەنەوەو دەڵێن: "اللهم بەڵێ ئەمە بەڵێنێکە لەسەر اللە بەڕاستی اللە ش پێچەوانەی بەڵێنەکەی ناکات بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {وَالسَّابِقُونَ الْأَوَّلُونَ مِنَ الْمُهَاجِرِينَ وَالْأَنصَارِ وَالَّذِينَ اتَّبَعُوهُم بِإِحْسَانٍ رَّضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ۚ ذَٰلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ ‎﴿١٠٠﴾} صدق الله العظيم [التوبة]".

    "کەواتە ئێمە گەلێکین دواتر بەڵێنەکەی اللە بۆ بەندە چاکەکارەکانی لەلایەن پەروەردگارەکەیانەوە دەقۆزینەوە جا هەرگیز ڕازی نابین هەتا ئەو ڕازی دەبێت؛ گەرنا.. ئەی کەواتە لەبەرچی ئێمەت دروستکردووە؟" پاشان فریشتەکان پێیان دەڵێن: "بەڕاستی اللە لێتان ڕازی بووەو بەڵێنی پێداون بە نیعمەتەکانی بەهەشت کەوا نیعمەتێکی مەزن و گەورەیەو نابڕێتەوەو تەواو نابێت وەبەنەمری تێیدا دەمێننەوە جا ئەوە بەڕاستی سەرفرازیەکی گەورەو مەزنە"، پاشان ئەو گەلەی کەوا اللە خۆشی دەوێن و ئەوانیش اللە یان خۆشدەوێت لەفریشتەکانی نیعمەتەکانی بەهەشت ڕادەکەن جا پێیان دەڵێن: "ئێوە لەئێمەو باسەکەمان گەڕێن جا ئێمە دواتر لەگەڵ اللە ی پەروەردگارەکەمان دەدوێین جا ئێمە دڵنیاین و متمانەمان هەیە بەوەی هیچ کەسێک لەبەندەکانی نیە لەم ڕۆژە قورس و سەختەدا قسەی لەگەڵدا بکات جگە لەوانەی وەکو ئێمەن لە بەندەکانی جا ئێمە خاوەن قسە بەجێ و ڕاستەکەین جا لە نەفسی اللە دا ڕازیبوونەکەی ئێمە هەیەو ئەمەش ئەوپەڕی کۆتایی خواست و ئاوات و مەبەستی کردەوەکانمانە کەوا ئەنجاممان داوە وەئەوپەڕی کۆتایی غایەو ئامانجەکەمانە جا هەرگیز ڕازی نابین هەتا ئەو ڕازی دەبێت جا ئێمە زۆر بەتوندی مەحاڵە بەوەی ڕازی بین هەتا ئەو ڕازی دەبێت جا ئەوە نیعمەتێکی گەورەترە لەهەر نیعمەتێکی تر سەبارەت بەدڵەکانمان، وە ئەم گەورەترین نیعمەتەشمان ئێستا نەبینیوە لەو ڕۆژەی وا پێی گەیشتووین بەڵکو ئەوکاتە بینیومانە کەوا هێشتا لەژیانی دنیادا بووین، وە ئەمڕۆش یەقین و دڵنیاییەکەمان زیادی نەکردووە لەوەی ئێمەی لەسەر بووینە بەقەد مسقاڵە زەڕەیەکیش لەبەرئەوەی ئەم گەورەترین و مەزنترین نیشانەیە لە کتێبدا؛ بەڵکو ئەوەی کەوا دەستی ڕاستیشی خاوەنیەتی لەسەرجەم نیشانەکانی ناگاتە مسقالە زەڕەیەکی ئەم نیعمەتەش بەڵکو ناگاتە یەک بەشیش لەسەد بەشی مسقالە زەڕەیەکیشی".

    جا لەپاش ئەوە دەنگێکی مەزن و گەورە لەلایەن خاوەنی عەرشی گەورەوە دەردەچێت کەوا لەبەر هێزەکەی هەموو مەلەکوتەکەی دەهەژێت بەو بەهەشتەش کەوا پانتایی و فراوانیەکەی هێندەی پانتایی و فراوانی ئاسمان و زەویە وە زەوی مەحشەرو هەسارەی سەقەریش دەکەونە هەژان لەگەڵیدا جا دەفەرموێت بەخێربێن وەفدە ئاست بەرزەکە لەلای ئەو پەروەردگارەی کەوا ئیستیوای کردووە لەسەر عەرشە گەورەکەی:

    "بەخێربێن ئەوانەی قەدرو ڕێزی اللە یە پەروەردگارەکەیان گرتووە بەو شێوەیەی کەوا شایەنیەتی قەدرو ڕێزی بگیرێت جا سوێند بە شکۆمەندی و مەزنی خۆم سەنگ و قورساییەکتان بۆ دادەنێم کەوا مەلەکوتی گەورەش ئەم سەنگ و قورساییەی نەبێت".

    ئەوانە ئەو گەلەن کەوا اللە بەڵێنی داوە بە ڕەوانەکردنەکەیان لە نەوەی ئادەم، وەسوێندیش بە اللە ی مەزن و گەورە دەخۆم بەوەی ئەوان لەم ئوممەتە دانە، ئاهـ ئەگەر دەتانزانی لەوەی من دەیزانم دەربارەی گەلێک کەوا بەندایەتیەکەیان پاک و خاوێن بۆتەوە بەتەواوی لە بەندایەتیکردن بە بازرگانیەکەیان لەگەڵ پەروەردگارەکەیان بە کڕین و فرۆشتن بەرامبەر بە بەهەشت.

    جا ئەوەی لەوانە بێت ئەوا ئەوانە تاکە کەسن لەم قسەیەم تێدەگەن هەروەکو چۆن ئەوکەسە فام دەکات و تێدەگات کەوا ئەوەی نوسیوە کە؛ خەلیفەی اللە و بەندەکەی مەهدی ناصر محمد یەمانیە. ئاه ئاه ئەگەر دەتانزانی قەدرو ڕێزو پلەوپایەو سەنگ و قورساییەکەیان لەلای پەروەردگارەکەیان چەندە، بەڵکو سەنگ و قورساییەکی گەورەی پێداون لەبەرئەوەی ئەوان سەنگ و قورساییەکی گەورەو مەزنیان بۆ اللە داناوە وە قەدرو ڕێزیان گرتووە بەو شێوەیەی کەوا شایەنیەتی قەدرو ڕێزی بگیرێت جا پەرستوویانە بەو شێوەیەی کەوا شایستەیەتی بپەرسترێت پاک و بێگەردی و بەرزی و بڵندی و گەورەیی بۆی؛ وەلەمەشدا نهێنی ڕەوانەکردنەکەی خەلیفەی اللە مەهدی ناصر محمد یەمانی هەیە.


    وە دروودو سڵاو لەسەر نێردراوو پێغەمبەرەکان سوپاس و ستایشیش بۆ اللە ی پەروەردگاری هەموو جیهان..
    خەلیفەی اللە مەهدی ناصر محمد یەمانی.
    _______________

    اقتباس المشاركة 383420 من موضوع لا يَفْقَهُ هذا إلّا الذينَ يعقلونَ..

    الإمام المهدي ناصر محمد اليماني
    21 - شوال - 1443 هـ
    22 - 05 - 2022 مـ
    08:39 صباحًا
    (بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى)

    [ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
    https://albushra-islamia.org./showthread.php?p=383343
    ____________



    لا يَفْقَهُ هذا إلّا الذينَ يعقلونَ ..

    بسم الله الرحمن الرحيم..
    فهل يوجد مَن لا يزال يجادلني في الاسم فيردنا إلى مُرَبَّع الصِّفْر مِن جَديد؟! كون موضوع الاسم أمرًا تَمَّ حسمه وإلجام كلّ عَالِمٍ جادلنا بالاسم، فأجبناه ومِن القرآن العظيم أنّ خاتم الأنبياء والمُرسَلين هو محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم، وإنما يَبعثُ الله خليفته المهديّ ناصر محمد، وليس لك إلَّا أن تعتقد بذلك رغم أنفك أو تكفُر أنّ محمدًا رسول الله خاتم النبيِّين، فاسمع أيّها السائل لسوف نزيدكم عِلمًا بما لَم تكونوا تحتسبون كون كثيرٌ مِن المُجادِلين يجادلون بالباطل المُفترَى ليدحضوا به الحَقَّ مع احترامي للسائل، ولكن حديث الآحاد:
    [واسم أبيه اسم أبي] حديثٌ موضوعٌ مُفترى مُخالِفٌ لناموس خَبَر أنبياء الله أجمعين كون الله استبدل أسماء آبائهم بصفة الخَبَر التي بعث الله بها رسل الكتاب فجعل الله بدلًا عن اسم الأب اسم الصفةِ المبعوثِ بها من رَبِّ العالمين وهو قول الله تعالى: {وَإِذَا جَاءَتْهُمْ آيَةٌ قَالُوا لَن نُّؤْمِنَ حَتَّىٰ نُؤْتَىٰ مِثْلَ مَا أُوتِيَ رُسُلُ اللَّهِ ۘ اللَّهُ أَعْلَمُ حَيْثُ يَجْعَلُ رِسَالَتَهُ ۗ سَيُصِيبُ الَّذِينَ أَجْرَمُوا صَغَارٌ عِندَ اللَّهِ وَعَذَابٌ شَدِيدٌ بِمَا كَانُوا يَمْكُرُونَ ‎﴿١٢٤﴾‏} صدق الله العظيم [الأنعام].

    فعلى سبيل المثال الذين آمنوا برسول الله نوحٍ - عليه الصلاة والسلام - فيقولون نشهد أن لا إله إلا الله ونشهد أن نوحًا رسول الله، وكذلك كافة الرُّسل يضع كلمة (رسول) بدلًا مِن اسم الأب في نُطق الشهادتين على حَدٍّ سواء لا نُفَرِّق بين أحدٍ من رسله ونحن له مسلمون، والحكمة مِن وضع كلمة (رسولٍ) أو (نبيٍّ) دائمًا تجدونها بدلًا عن اسم الأب لكي يحمل خبره في اسمه أنه رسول الله ليجعل الله خبره دائمًا يرافق اسمه، فتلك تجدونها عقيدةً لدى كافة المؤمنين برسل الله؛ فيقول أشهد أن لا إله إلا الله وأشهد أن محمدًا رسول الله، وكذلك أشهد أن لا إله إلا الله وأشهد أن نوحًا رسول الله صلى الله عليهم وأسلم تسليمًا.

    ويا رجل لم يبعث الله خليفته المَهديّ ناصر محمد نصرةً لعبد الله بن عبد المطلب إذًا لدعوتكم إلى عبادة الأوثان - سبحان الله عمّا يُشرِكون - فليس لخليفة الله المهديّ ناصر محمد أي علاقة باسم عبد الله بن عبد المطلب؛ كون دين محمدٍ رسولِ الله غير دين أبيه، فما علاقة بعث خليفة الله المهدي ناصر محمد بِمَن يعبُد الأصنام؟! بل جعل الله في اسمي خبري (ناصر محمد) كما جعل في أسماء الرسل خبرهم فاستبدل أسماء آبائهم بكلمة رسول الله، فهذا ناموس بعث الرسل في الكتاب يُوضَع الخبر بدلًا عن اسم الأب مباشرةً كمثل نوحٍ رسول الله، وهودٍ رسول الله، ولكن الإمام المهدي ليس رسولًا جديدًا بل بعثه الله ناصرًا لِما جاء به خاتمُ الأنبياء والمُرسَلين محمدٌ رسول الله - صلى الله عليه وآله وسلم - ولذلك فلا بُدّ أن يكون اسمه ناصر محمد وذلك لكي تنقضي الحكمة مِن التواطؤ.

    ويا أيُّها السائل، ألا تعلم أن هذا الاسم ناصر محمد هو اسم الصفة لكلِّ مؤمنٍ برسول الله محمد صلى الله عليه وآله وسلم؟ فهل تنكر أن من أسماء صفتك العقائديّة (ناصر محمد)؟ أم إنك لست ناصرًا لِمُحمدٍ صلى الله عليه وآله وسلم؟! ويا حبيبي في الله السائل عليك أن تحترم عقلك فوالله وتالله وبالله إن العقل مُستشارٌ أمين لا يخون صاحبه إذا ما عرض عليه الفكرة فيقول العقل: "هذا منطقيّ أقْبَله"، ولكن عقلك لن يقبل أن يكون الله قد بَعَث خليفة الله المَهديّ ناصرًا لعبد الله بن عبد المطلب، فلا علاقة لأبويّ النَّبيّ ببعث خليفة الله المهديّ (ناصر محمد) حتى تنقضي الحِكمْة بنصرتهم (إلّا بمحمدٍ رسول الله وكافة ما جاء به رسل الله أجمعين بالكلمة السواء بين الأوَّلين والآخِرين): "لا إله إلا الله وحده لا شريك له لا نعبد إلّا إيَّاه مخلصين له الدين" تصديقًا لقول الله تعالى:
    {وَمَا أَرْسَلْنَا مِن قَبْلِكَ مِن رَّسُولٍ إِلَّا نُوحِي إِلَيْهِ أَنَّهُ لَا إِلَٰهَ إِلَّا أَنَا فَاعْبُدُونِ ‎﴿٢٥﴾‏} صدق الله العظيم [الأنبياء]، بل خليفة الله المهدي ناصر محمد لَيتحدى أنّ العقول حتمًا سوف تكون إلى جانب فَتواه في دين الله فيُسَلِّم لِعِلمه العقلُ تسليمًا، ولكن مشكلة العالمين في سبب عدم هداهم هو عدم استخدام العقل والبحث عن الحق والبحث عن سلطان العلم الذي يقبله العقل تصديقًا لقول الله تعالى: {وَلَا تَقْفُ مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ ۚ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ كُلُّ أُولَٰئِكَ كَانَ عَنْهُ مَسْئُولًا ‎﴿٣٦﴾‏ وَلَا تَمْشِ فِي الْأَرْضِ مَرَحًا ۖ إِنَّكَ لَن تَخْرِقَ الْأَرْضَ وَلَن تَبْلُغَ الْجِبَالَ طُولًا ‎﴿٣٧﴾‏ كُلُّ ذَٰلِكَ كَانَ سَيِّئُهُ عِندَ رَبِّكَ مَكْرُوهًا ‎﴿٣٨﴾‏} [الإسراء].

    يا عباد الله احترموا إنسانيتكم واحترموا عقولكم وترفَّعوا عن مستوى الأنعام باستخدام العقل للبحث عن سبيل الحق الذي خلقكم لتعبدوه وحده لا شريك له، ما لم .. فوالله وتالله لا ولن يهديَكم الله أبدًا كون الله لم يخلُقْكم ليبحث عنكم هو ليهديكم سبحانه؛ بل خلقكم الله لتبحثوا عنه أنتم ليهديَ قلوبكم فيُوَفِّيكم الله بِما وعدكم في مُحكَم كتابه في قول الله تعالى:
    {وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرَىٰ عَلَى اللَّهِ كَذِبًا أَوْ كَذَّبَ بِالْحَقِّ لَمَّا جَاءَهُ ۚ أَلَيْسَ فِي جَهَنَّمَ مَثْوًى لِّلْكَافِرِينَ ‎﴿٦٨﴾‏ وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ ‎﴿٦٩﴾‏} صدق الله العظيم [العنكبوت].

    ونكرر السؤال بالعقل والمَنطِق: فهل معقول أن الله خلق عبيده في الحياة الدنيا ليبحث عنهم ليهدي قلوبهم؟! يا سبحان الله العظيم بل خلق عبيده في الحياة الدنيا ليبحثوا عن الحَقِّ - خالِقهم - فيهديهم إلى الصراط المستقيم إنَّ ربي على صراطٍ مستقيم.

    فاسمعوا واعقِلوا ما سوف نُحَذِّركم منه بالحَقّ: فإن الذين لم يهدِهم الله هو بسبب أنهم لم يُقيموا لله وزنًا فيبحثوا عن سبيل الحَقِّ إلى ربِّهم بكل اهتمام، ولذلك لم نَجِد أنّ الله يُقيم لهم وزنًا يوم القيامة، تصديقًا لقول الله تعالى:
    {أُولَٰئِكَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ رَبِّهِمْ وَلِقَائِهِ فَحَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَلَا نُقِيمُ لَهُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَزْنًا ‎﴿١٠٥﴾‏ ذَٰلِكَ جَزَاؤُهُمْ جَهَنَّمُ بِمَا كَفَرُوا وَاتَّخَذُوا آيَاتِي وَرُسُلِي هُزُوًا ‎﴿١٠٦﴾‏} [الكهف].

    وربما يود أحد السائلين أن يقول: "يا ناصر محمد اليماني، إنها لتأخذني الدَّهشة مِن الذين اكتشفوا بعقولهم عَجَب العُجاب مِن الذكاء العِلمي الاصطناعي؛ ولكن العَجَب العُجاب برغم ذكاء ودهاء عقولهم لا يؤمنون بالله العظيم الذي خلقهم وخالق كل شيءٍ! فما سبب عدم هدايتهم؟" فَمِن ثمّ نردّ على السائلين ونقول: لقد هداهم إلى ما يبحثون عنه مِن علوم الاكتشافات فذلك مبلغ أملهم، ولكنه لا ولن يهديهم إلى الله ربّهم كونهم لم يُكَلِّفوا أنفسهم بالبحث عن الحَقّ الذي خلقهم ليعبدوه وحده لا شريك له، فهل تريدون مَن له الكبرياء في السماوات والأرض - الله رب العالمين - أن يبحث عنهم ليهديهم إليه؟! هيهات هيهات أولئك هُم أغبى من الأنعام كونهم لم يعطوا عقولهم فرصة التفكير فيسألوا عقولهم: مَن الذي خلقهم؟ وما الحِكمة مِن خلقِهم؟ ولماذا خلق السماوات والأرض وما فيهما وما بينهما؟ فيسأل عقله: ما هي الحكمة مِن خلق كُلّ هذا الملكوت؟ فلا بُدّ أن الذي خلق كل هذا الملكوت له حِكمة عظمى، فليس من المعقول أنه خلقهم لعبًا وعبثًا سبحان الله العظيم، تصديقًا لقول الله تعالى:
    {وَكَمْ قَصَمْنَا مِن قَرْيَةٍ كَانَتْ ظَالِمَةً وَأَنشَأْنَا بَعْدَهَا قَوْمًا آخَرِينَ ‎﴿١١﴾‏ فَلَمَّا أَحَسُّوا بَأْسَنَا إِذَا هُم مِّنْهَا يَرْكُضُونَ ‎﴿١٢﴾‏ لَا تَرْكُضُوا وَارْجِعُوا إِلَىٰ مَا أُتْرِفْتُمْ فِيهِ وَمَسَاكِنِكُمْ لَعَلَّكُمْ تُسْأَلُونَ ‎﴿١٣﴾‏ قَالُوا يَا وَيْلَنَا إِنَّا كُنَّا ظَالِمِينَ ‎﴿١٤﴾‏ فَمَا زَالَت تِّلْكَ دَعْوَاهُمْ حَتَّىٰ جَعَلْنَاهُمْ حَصِيدًا خَامِدِينَ ‎﴿١٥﴾‏ وَمَا خَلَقْنَا السَّمَاءَ وَالْأَرْضَ وَمَا بَيْنَهُمَا لَاعِبِينَ ‎﴿١٦﴾‏ لَوْ أَرَدْنَا أَن نَّتَّخِذَ لَهْوًا لَّاتَّخَذْنَاهُ مِن لَّدُنَّا إِن كُنَّا فَاعِلِينَ ‎﴿١٧﴾‏ بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْبَاطِلِ فَيَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ ۚ وَلَكُمُ الْوَيْلُ مِمَّا تَصِفُونَ ‎﴿١٨﴾‏ وَلَهُ مَن فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۚ وَمَنْ عِندَهُ لَا يَسْتَكْبِرُونَ عَنْ عِبَادَتِهِ وَلَا يَسْتَحْسِرُونَ ‎﴿١٩﴾‏} [الأنبياء].

    وتصديقًا لقول الله تعالى:
    {أَفَحَسِبْتُمْ أَنَّمَا خَلَقْنَاكُمْ عَبَثًا وَأَنَّكُمْ إِلَيْنَا لَا تُرْجَعُونَ ‎﴿١١٥﴾‏ فَتَعَالَى اللَّهُ الْمَلِكُ الْحَقُّ ۖ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْكَرِيمِ ‎﴿١١٦﴾‏ وَمَن يَدْعُ مَعَ اللَّهِ إِلَٰهًا آخَرَ لَا بُرْهَانَ لَهُ بِهِ فَإِنَّمَا حِسَابُهُ عِندَ رَبِّهِ ۚ إِنَّهُ لَا يُفْلِحُ الْكَافِرُونَ ‎﴿١١٧﴾‏ وَقُل رَّبِّ اغْفِرْ وَارْحَمْ وَأَنتَ خَيْرُ الرَّاحِمِينَ ‎﴿١١٨﴾ [المؤمنون].

    ونعم لو شاء الله لآتى كُلّ نَفْسٍ هُداها، تصديقًا لقول الله تعالى: {وَلَوْ شِئْنَا لَآتَيْنَا كُلَّ نَفْسٍ هُدَاهَا وَلَٰكِنْ حَقَّ الْقَوْلُ مِنِّي لَأَمْلَأَنَّ جَهَنَّمَ مِنَ الْجِنَّةِ وَالنَّاسِ أَجْمَعِينَ ‎﴿١٣﴾‏ فَذُوقُوا بِمَا نَسِيتُمْ لِقَاءَ يَوْمِكُمْ هَٰذَا إِنَّا نَسِينَاكُمْ ۖ وَذُوقُوا عَذَابَ الْخُلْدِ بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُونَ ‎﴿١٤﴾‏ إِنَّمَا يُؤْمِنُ بِآيَاتِنَا الَّذِينَ إِذَا ذُكِّرُوا بِهَا خَرُّوا سُجَّدًا وَسَبَّحُوا بِحَمْدِ رَبِّهِمْ وَهُمْ لَا يَسْتَكْبِرُونَ ۩ ‎﴿١٥﴾‏ تَتَجَافَىٰ جُنُوبُهُمْ عَنِ الْمَضَاجِعِ يَدْعُونَ رَبَّهُمْ خَوْفًا وَطَمَعًا وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ يُنفِقُونَ ‎﴿١٦﴾} [السجدة].

    ولكن مَن يَهتَم بالاستماع لآيات الله على لسان الدَّاعي إليه فيستخدم عقله؛ أحَقٌّ هو؟ فيجد العقل يقول: "إيْ وربّي إنه الحَقّ من الله رب العالمين"، فبعد إقرار العقل أنه الحق وينيب العبد إلى ربه لِيَهدْي قلبه؛ فهنا يأتي هدى الله فيشرح الله صدره بنور الإيمان ومعرفة الرحمن ثم يتقرب أكثر فأكثر إلى ربه فيعرفه أكثر فأكثر حتى يعلم علم اليقين أنّ رضوان الرحمن هو النعيم الأعظم؛ فَمِن ثمّ يأتي قرارٌ وإصرارٌ لا حدود له أنه لن يرضى حتى يرضى ربه أحب شيء إلى نفسه، أولئك قدروا الله حَقّ قدره فيصبحون لا يريدون الحياة إلَّا مِن أجل الله ليُسارِعوا في الخيرات رَغَبًا ورَهَبًا، فتصبح صلاتهم لله ومحياهم لله ومماتهم لله، أولئك فازوا بِرَبِّ العالمين (مش حيتنازلوا عنه أبدًا مَهما يكون مَهما يكون) فالله أغلى في قلوبهم مِن ملكوته أجمعين أولئك حُبّهم لله لا حدود له وحُبّ الله لهم لا حدود له، والله وتالله وبالله إنهم اتَّخذوا عند الرحمن عَهدًا أن لا يرضوا حتى يرضى يوم لقائه، وليس عليهم فحسب؛ بل يعبدون رضوان الله الحبيب غاية فلن يرضوا حتى يرضى يوم يقوم الناس لرب العالمين، فتأتي ملائكة الرحمن المُقَرَّبين فتقول لهم: "وأبشروا بالجنة التي كنتم توعدون"، فهنا يخرجون عن طورهم ويفقدون السيطرة على أعصابهم فيقولوا لحاملِي البشرى من الملائكة:
    "أُفٍّ لكم فَبِما تُبَشِّرون؟! نحن لا نزال مُصرِّين على تحقيق النعيم الأعظم منها فإن نعيم الجنة لا يعدل جزءً من مائة جزءٍ مِن مثقال الذرَّة؛ بل لا تعدل شيئًا في أنفسنا جنات النعيم حتى يَرضى"، ثم يرد عليهم ملائكة الرحمن فيقولون: "لقد رضي الله عنكم وأعَدَّ لكُم جناتٍ تجري من تحتها الأنهار لَكُم فيها نعيم مقيم ولَكُم فيها ما تشتهي أنفسكم ولَكُم فيها ما تَدَّعون نُزُلًا مِن غفورٍ رحيمفمن ثم يقول قومٌ يُحبّهم الله ويُحبّونه: "أليس لَنا الحَقّ بين يَدَي مَن أحببنا - الله رَبّ العالمين - أن يُرضينا؟"، فمن ثم يرد عليهم ملائكة الرحمن: "اللهم نَعَم وَعدًا على الله لا يُخلِف الله وعَده تصديقًا لقول الله تعالى: {وَالسَّابِقُونَ الْأَوَّلُونَ مِنَ الْمُهَاجِرِينَ وَالْأَنصَارِ وَالَّذِينَ اتَّبَعُوهُم بِإِحْسَانٍ رَّضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ۚ ذَٰلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ ‎﴿١٠٠﴾‏} صدق الله العظيم [التوبة]".

    "إذًا فنحن قوم سوف نستغل وَعْد الله لعباده الصالحين - عن ربهم - فلَن نرضى حتى يَرضى؛ ما لم .. فِلماذا خلقَنا؟"ثم تقول لهم الملائكة: "قد رَضي عنكم وأعد لكم جنات النعيم فيها نعيم عظيم لا ينفد خالدين فيها ذلك هو الفوز العظيمثم ينهَر قومٌ يحبهم الله ويحبونه ملائكةَ جنات النعيم فيقولون لهم: "دَعونا يا هؤلاء وشأننا فنحن سوف نُخاطِب الله ربنا فنحن على ثِقةٍ أنه لا يَحِق لأحدٍ من عبيده أن يخاطبه هذا اليوم العسير إلَّا مَن كان على شاكلتنا مِن عبيده، فنحن أصحاب القول الصّواب ففي نفس الله رضانا ومنتهى أملنا وعملنا ومنتهى غايتنا فلن نرضى حتى يَرضى، فلَكَم نحن شَديدوا المِحال أن نرضى حتى يرضى فهو النَّعيم الأعظم مِن أي نعيمٍ بالنسبة لقلوبنا، ولم نُبصِر هذا النَّعيم الأعظم الآن يوم لقائه؛ بل أبصرناه ونحن لا نزال بالحياة الدنيا، ولم نزدَدْ يقينًا اليوم عَمّا كُنّا عليه مثقال ذرّةٍ كونه هو أعظم آية في الكتاب؛ بل لا يعدل ما تملكه يمينه من كافة آياته مِثقال ذرّة بل؛ ولا جزء من مائة جزء من مثقال الذرة".

    فَمِن ثمّ يصدر صوتٌ عظيمٌ مِن ذي العرش العظيم يتزلزل من قوله ملكوته أجمعين بِما فيه الجنة التي عرضها كعرض السماء والأرض وتتزلزل أرض المحشَر وكوكب سَقَر فيقول مُرَحِّبًا بالوفد رفيع المستوى لدى الرب المستوي على عرشه العظيم:

    "مرحبًا بِمَن قدروا الله ربّهم حَقّ قدره فبعزتي وجلالي لأُقيمَنَّ لكُم وزنًا لا يعدله وزن الملكوت العظيم".

    أولئك القوم الذي وعَد الله ببعثهم في ذرية آدم، وأُقسم بالله العظيم إنَّهم في هذه الأُمّة، آهٍ لو تعلمون ما أعلمه عن قومٍ تطهَّرت عبادتهم مِن عبادة التجارة مع ربّهم في البيع والشراء بِمُقابِل الجنّة تطهيرًا. فمَن كان مِنهم فهم الوحيدون الذين يفقهون قولي هذا كما يفقه ويعي مَن كتب هذا؛ خليفة الله وعبده المهدي ناصر محمد اليماني. ياه ياه لو تعلمون قدرهم ومقامهم ووزنهم عند ربهم؛ بل أقام لهم وزنًا عظيمًا كونهم أقاموا لربِّهم وزنًا عظيمًا وقدروه حقّ قدره فعبدوه كما ينبغي ويليق أن يُعبَد سبحانه وتعالى علوًّا كبيرًا؛ وفي ذلك سِرّ بعث خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليمانيّ.

    وسلامٌ على المُرسَلين والحمدُ لله رَبّ العالمين..
    خليفة الله المهدي ناصر محمد اليماني.
    _______________
    اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..


  2. افتراضي

    الله جەزای چاكەت بەخێر وباشی بداتەوە برا كاك باوكی عبدالله.

  3. افتراضي

    اقتباس المشاركة : pishco
    الله جەزای چاكەت بەخێر وباشی بداتەوە برا كاك باوكی عبدالله.
    رابط الاقتباس :
    https://albushra-islamia.org../showthread.php?p=383659
    انتهى الاقتباس من pishco
    الله لێت ڕازی بێت و ڕازیت بکات بەنیعمەتی ڕازیبوونی نەفسەکەی گوڵ برا خۆشەویستەکەم کاک پشکۆ بەخێرهاتی اللە بەیعەتەکەت لێ قبوڵ بکات و من و تۆش جێگیرو ڕاوەستاو بکات لەسەری
    قال الله تعالى: {يَا حَسْرَةً عَلَى الْعِبَادِ ۚ مَا يَأْتِيهِم مِّن رَّسُولٍ إِلَّا كَانُوا بِهِ يَسْتَهْزِئُونَ} صدق الله العظيم

    اللهم لن نرضى حتى ترضی
    ____________

ضوابط المشاركة
  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •