الإمام ناصر محمد اليماني
02 - ربيع الثاني - 1440 هـ
09 - 12 - 2018 مـ

۱۸-آذر-۱۳۹۷ ه.ش.
12:18 مساءً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )

تذکری کوتاه به صاحبان بصیرت درنقاط مختلف جهان...

بسم الله الواحد القهّار، والصلاة والسلام على النّبيّ الأميّ المختار خاتم الأنبياء والمرسلين محمد رسول الله صلّى الله عليه وجميع النبيين وأسلّم تسليماً، أمّا بعد..
اول این که دستور می‌دهیم با توجه به این که القدسی در صفحه خود اعتراف کرده در پایگاه ما ثبت نام نکرده و چیزی در آن ننوشته است؛ عضویت کسی که خود را به جای سلطان القدسی جا زده است، حذف شود؛ چطور می‌توانیم به کسی پاسخ بدهیم که خود را جای او جا زده است؟
آیا سلطان القدسی در پایگاه من ثبت نام نمیکند تا در بخشی که برای تکریم به او اختصاص دادیم- تا مشهور شود- با ما گفتگو کند؛ شهرتی که برایش شوم و نا مبارک بود؛ او تنها دنبال شهرت است؛ چون وقتی با امام گفتگو کند، مشهورمی‌شود و چقدرشهرت ناشی از اعراض و رو گرداندن از ذکر خداوند؛ شهرت بدی است. این مانند شهرتی است که ابلیس در قرآن درگذر زمان دارد. کسی که تلاش می‌کند مردم را از حق باز دارد؛ خداوند قلبش را به سوی حق هدایت نمی‌کند و به دلیل این که در برابر خداوند جسارت و جرأت می‌کند تا به نام دین، دنیا را به دست آورد؛ خداوند او را نسبت به حق نابینا می‌کند. برای کسی که سلطان احمد القدسی نامیده می‌شود عذری نیست تا در پایگاه ما ثبت نام کند تا با برهان علمی گفتگو کرده و با برهان قاطع علمی و روشن در برابر هر حجتی؛ حجت آورده شود. بعد از آن که سلطان القدسی در صفحه خود اعلان کرد کسی دیگر با نام او ثبت نام کرده وخود او هیچ مطلبی در پایگاه ما ننوشته است -و هم چنان فرار می‌کند-ما کسی که خود را به جای سلطان احمد القدسی معرفی کرده، قبول نمی‌کنیم. چطور می‌توانیم به کسی پاسخ دهیم که خود را جای این مرد معرفی کرده است در حالی که خودش در صفحه‌اش اعلان کرده که او نیست؟ این غیر منطقی است.
دستور می‌دهیم عضویت کسی که خود را به جای سلطان القدسی معرفی کرده؛ حذف شود وتمام مطالبی که این فرد تقلبی نوشته هم حذف گردد و دلیل حذف عضویتش برای دیگران شرح داده شود تا درسی برای کسانی باشد که خود را به دروغ جای دیگران جا می‌زنند. ما به هبچ وجه چنین اجازه‌ای را نمی‌دهیم ؛ بلکه باید مطمئن شویم کسی که با نام علمای مشهور مسلمین با مفتیان کشورهای اسلامی ثیت نام کرده خود اوست لذا باید در صفحه رسمی خود مطلبی گذاشته واعتراف و اقرار کند که شیخ فلانی خطیب فلان مسجد است و نام کشور و استان و شهر یا آبادی که در آن است را بگذارد تا مطمئن شویم کسی خود را جای او معرفی نکرده باشد. اما اگر ما به گفتگو با افراد مجهول الهویه ادامه بدهیم و در برابرشان حجت اقامه کنیم؛ شاگردانش نمی‌دانند در برابر معلم‌شان حجت اقامه شده است تا از حق آمده از نزد پروردگارشان پیروی کنند؛ من سال‌ها در برابر این سیاست خدعه آمیز صبر کردم ولی –بالاخره- تصمیم گرفته و اعلان کردم که دیگر با افراد ناشناس و مجهول الهویه و کسانی که با اسامی مستعارثبت نام می‌کنند گفتگو نمی‌کنم. حکمت این تصمیم هم این است که طلابی که نزد آنان دانش می‌آموزند یا در محضرشان حاضر می‌شوند بدانند ما در برابر خطبای منبرشان حجت بالغه آورده‌ایم و او را ترک کرده و از کسی که برهان مبین داشته و قرآن را با قرآن و با آیات روشن و بینه بیان کرده و آن را نه فقط به صورت یک تفسیر ؛ بلکه به صورت مفصل بیان می‌کند پیروی کنند.
ای علمای امت؛ آیا می‌خواهید تنها یک موعظه به شما بکنم؟ به بیانات زیادی که نوشته و آیات قرآن را با قرآن بیان کرده‌ام بنگرند و سپس آنها را با تفاسیر مفسران‌ که-قرآن را- از پیش خود تفسیر کرده‌اند؛ مقایسه کنند. حتما خواهید دید بیان من از قرآن که با خود قرآن انجام شده؛چه تفاوتی با تفاسیر ائمه قبلی شما دارد؛ فرق آنها مثل فرق ظلمت و نور است. این کار را بکنید؛ حق و باطل برای‌تان روشن خواهد شد و خواهید دید چطور با تفاسیرو خزعبلاتی که از خودشان درآورده‌اند؛ باعث گمراهی‌تان شده‌اند؛ با یک دیگر اختلاف پیدا کرده و هیچ یک قادر بر غلبه بر دیگری نیستند. برخی باعث تفرقه و تقسیم شدن شما به مذاهب و احزاب فتنه شده‌اند تا به اینجایی که هستید رسیده‌اید؛ موضوع دیگر اختلاف فقهی در تفسیر نیست؛ بلکه مشکل بزرگ‌تر این است که خون یک دیگر را می‌ریزید. آیا جرمی بالاتر از ندانسته به خدا نسبت دادن هست؟ آنها از تفاسیری پیروی می‌کنند که از روی ظن و گمان و از خودشان درآورده‌اند در حالی که ندانسته به خدا نسبت دادن و گفتن چیزی که نمی‌دانند به حق مقصود پروردگار است و از نزد او آمده؛ بر آنان حرام شده است. اگر توبه نکنند این به معنای تحریف کردن کلام خداوند از موضع مورد نظرخدا و گمراه کردن عالمیان است.
آیا نمی‌بینید امام مهدی ناصر محمد یمانی چگونه قرآن را با قرآن بیان کرده و حقایق قرآن را بر سر حدیث و روایت دروغ کوبیده و آن را نابود می‌کند و برای محققان و جستجوگران روشن می‌شود آن حدیث سنیّ به دروغ به خدا و رسولش نسبت داده شده است؟ هم چنین ما حق بودن احادیثی از سنت نبوی را که از نزد خدا و رسولش هستند نشان داده و برای آنها از آیات محکم قرآن برهان می‌آوریم. همانا که ما احادیثی را که به دروغ به خدا و رسولش نسیت داده شده ودر میان احادیث و روایات جاسازی و وارد شده‌اند و صد در صد برخلاف کلام محفوظ از تحریف خداوند در آیات محکم قرآن عظیم هستند را درهم کوبیده و بر باد می‌دهیم.
ای کسانی که از دعوت کننده هدایت‌گر پروردگارتان رو می‌گردانید، کسی که برهان‌هایی می‌آورد که برای تمام مردم آشکار است؛ وای بر شما از عذاب روزی نزدیک. و وای برکسانی که علیرغم این که عقل‌شان پذیرفته این حق است و از نزد پروردگارشان آمده؛ سکوت کرده و حاضر به اعتراف نیستند و کسی که سکوت کند و حق را نگوید؛ شیطانی است که لال است. ای کسانی که از ذکر-حکم خداوند واحد قهار- رو می‌گردانید؛ راه گریزتان چیست؟ به سراغ طاغوت می‌روند تا میان‌شان حکم کند در حالی که به نام دین با هم می‌جنگند! آیا در برابر خداوند جسارت و گستاخی می‌کنید؟؟خواهیم دید پروردگار عالمیان با شما چه خواهد کرد؛ آیا مانند ملحدان خواهید گفت اینها فقط حوادث طبیعی است؟ خدا شما را بکشد که چنین از حق منحرف می‌شوید! شما می‌دانید پروردگار عالمیان مسلط بر آسمان و زمین است و به آنها استیلا دارد و این خداوند است که به دریا و خشکی وحی می‌کند که چه کنند. علمای مسلمین این را می‌دانند ولی با وجود این اکثرشان از سخنان ملحدان پیروی کرده ونام حوادث طبیعی بر آن می‌نهند. اگر این طور است؛ پس خداوند کفار را در زمان‌های گذشته چگونه عذاب می‌کرد؛ مگر با زلزله و توفان‌های دریایی و شهاب سنگ وغرق ناشی از سیل نبود؟ متذکر فرموده خداوند تعالی شوید که می‌فرماید:

{ظَهَرَ الْفَسَادُ فِي الْبَرِّ وَالْبَحْرِ بِمَا كَسَبَتْ أَيْدِي النَّاسِ لِيُذِيقَهُم بَعْضَ الَّذِي عَمِلُوا لَعَلَّهُمْ يَرْجِعُونَ ﴿٤١﴾} صدق الله العظيم [الروم].
و فرموده خداوند تعالی را به یاد آورید که می‌فرماید:
{وَلَنُذِيقَنَّهُم مِّنَ الْعَذَابِ الْأَدْنَىٰ دُونَ الْعَذَابِ الْأَكْبَرِ لَعَلَّهُمْ يَرْجِعُونَ ﴿٢١﴾ وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن ذُكِّرَ بِآيَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا ۚ إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنتَقِمُونَ ﴿٢٢﴾} صدق الله العظيم [السجدة]
والله والله کسانی که عذاب خداوند را حوادث طبیعی می‌نامند؛ نسبت به آن چه که بر تمام انبیاء و رسولان الهی نازل شده کافر شده‌اند. آنان نسبت به دائرة المعارف کتب الهی یعنی قرآن عظیم کافر شده‌اند؛ کتابی که ذکر گذشتگان و آیندگان است. خداوند به شما فرموده است که با آنها چه کرده است. بناهای برخی از آنان را ازپایه ویران و سقف‌ها را بر سرشان فرو ریخته است و برخی را غرق نموده و برخی را در زمین فرو برده است؛ برخی را گرفتار باد عقیم نموده و بر سر برخی عذاب یوم الظلة و سنگ‌های آتشین را نازل فرموده است و عذاب‌های دیگر تا شاید پند گرفته و عبرتی برای متقیان و اندیشمندان باشد. و اما ملحدان حتما خواهند گفت اینها حوادث طبیعی است تا زمانی که عذاب‌های بزرگ‌تر و بزرگ‌تر از راه برسد و در حالی که کافرند و به سوی پروردگار بازنگشته و توبه نکرده‌اند، هلاک شوند.
پروردگارا به حق حکم فرما که تو خیرالفاصلینی و به نسبت به بندگانت خبیر و بصیری. امام مهدی ناصر محمد یمانی تنها یک هشداردهنده وتذکر دهنده است و شما را از عذاب شدید خدا برحذر می‌دارد شاید اندیشمندان و کسانی که از عقل خود استفاده می‌کنند؛ از دعوت کننده حق پروردگارشان پیروی کنند؛و اگر چنین نشود خداوند آنان را بیشتر و بیشتر عذاب می‌کند. تا کی از کسی رو می‌گردانید که مردم را به حکمیت بر اساس حکم کتاب خدا قرآن عظیم دعوت می‌کند و به سراغ احکام طاغوت می‌روید که شرّ و بدی شما را می‌خواهد نه خیرتان را و به شما با دست خودتان مکر می‌کند؟ ای صاحبان قدرت و تصمیم‌گیران چقدر مجرم و گناه‌کارید! شما وکسانی که نسبت به ذکر عظیم کافرید عذاب خداوند واحد قهار را خواهید دید و امر گذشته و آینده با خداوند است. وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
خليفة الله وعبده الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني

اقتباس المشاركة 299374 من موضوع تذكيرٌ ببيانٍ قصيرٍ لمن كان من أولي الأبصار في مختلف الأقطار ..

الإمام ناصر محمد اليماني
02 - ربيع الثاني - 1440 هـ
09 - 12 - 2018 مـ
12:18 مساءً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )

[ لمتابعة رابط المشاركـة الأصليّة للبيان ]
https://albushra-islamia.org./showthread.php?p=299372
ــــــــــــــــــــــــ


تذكيرٌ ببيانٍ قصيرٍ لمن كان من أولي الأبصار في مختلف الأقطار ..


بسم الله الواحد القهّار، والصلاة والسلام على النّبيّ الأميّ المختار خاتم الأنبياء والمرسلين محمد رسول الله صلّى الله عليه وجميع النبيين وأسلّم تسليماً، أمّا بعد..

فأولاً نأمر بحذف الذي انتحل شخصيّة سلطان أحمد القَدَسي من بعد اعتراف القَدَسي في صفحته أنّه ليس هو من سجّل اسمه ولم يكتب شيئاً في موقعنا، فكيف نردّ على منتحل شخصيّةٍ؟ أفلا يسجل سلطان أحمد القَدَسي في موقعي ليتمّ الحوار في قسمه الذي كرّمناه به للشهرة المشؤومة عليه، فهو ليس إلا يريد الشهرة كونه حين يحاور الإمام يصبح مشهوراً، وبئس شهرة الإعراض عن ذكر الله، فهي كما شهرة إبليس في القرآن عبر الزمن، فالذي يسعى للصدّ عن الحقّ لا يهدي الله قلبه إلى الحقّ ويجعله عليه عمًى بسبب التجرّؤ على الله لكسب الدنيا باسم الدين، فلا عذر للمسمّى سلطان أحمد القَدَسي من التسجيل في موقعنا ليتمّ حوارُ سلطان العلم وقرع الحجّة بالحجّة بسلطان العلم المبين، ولا ولن نقبل شخصاً ينتحل شخصيّة سلطان أحمد القَدَسي من بعد إعلانه في صفحته أنه ليس هو من سجّل اسمه ولم يكتب حرفاً في موقعنا بعد ولا يزال متهرباً، إذاً فكيف نردّ على رجلٍ انتحل شخصيّة الرجل وقد أعلن بذلك عبر صفحته؟ فهذا غير منطقيّ.

وعليه نأمر بحذف عضويّة المُنتحِل لشخصيّة سلطان أحمد القَدَسي وكذلك حذف جميع مشاركات هذا المُنتحِل وتِبيان سبب حذف عضويّته للآخرين ليكون درساً للذين ينتحلون الشخصيّات كذباً وزوراً، فلا نسمح بهذا أبداً بل لا بدّ من التأكد من شخصيّة العالِم المشهور من علماء المسلمين أو مفتي أحد الديّار الإسلاميّة بمراسلته في صفحته واعترافه وإقراره أنه الشيخ الفلاني خطيب الجامع الفلاني مع ذكر دولته ومحافظته وقريته أو مدينته، فمن ثمّ يتمّ التأكد من عدم انتحال شخصيّته. وأمّا أن نستمر في حوار أسماءٍ مجهولةِ الهويّة ونقيم عليهم الحجّة ولا يعلمُ تلاميذُهم أنّ معلمهم أقيمت عليه الحجّة فيتّبعون الحقّ من ربّهم فتلك سياسة الخداع صبرنا عليها كثيراً على مدار السنين، ولكنه قد صدر قرارٌ مني من قبل؛ قرارٌ بعدم الاستمرار بحوار شخصيّاتِ مجهولي الهويّة وأصحاب الأسماء المستعارة من المجادلين، والحكمة من ذلك حتى يعلم طُلّاب العلم لديهم أو حاضرو خطبهم المنبريّة أننا أقمنا على معلمهم الحجّة البالغة فيتركونه فيتّبعون صاحب البرهان المبين الذي يبيّن القرآن بالقرآن بالآيات المُبيّنات والبَيّنات ونفصّله تفصيلاً وليس مجرد تفسير.

ويا علماء المسلمين، ألا أعظكم بواحدةٍ؟ وهي أن تنظروا بياني لكثيرٍ من آيات القرآن بالقرآن، فمن ثم تقارنوها مع تفاسير المفسرين من عند أنفسهم، فهنا حتماً سوف تجدون الفرق بين بياني للقرآن بالقرآن وتفاسير أئمتكم السابقين كالفرق بين الظلمات والنور، فطبِّقوا هذا البحث وسوف يتبيّن لكم الحقّ من الباطل وكيف أضلّوكم بخزعبلاتهم بتفاسيرَ من عند أنفسهم، واختلفوا ولم يهيمن أحدهم على الآخر. ومنهم كانوا سبب تفرّقكم إلى مذاهبَ وأحزاب الفتنة حتى وصلتم إلى ما وصلتم إليه ليس فقط اختلافاً فقهيّاً في التفسير؛ بل عظم الأمر إلى سفك دماء بعضكم بعضاً. فيا لها من جريمةٍ كبرى أن يقولوا على الله ما لا يعلمون! بل يتّبعون ظنّ التفسير من عند أنفسهم وهو محرمٌ عليهم أن يقولوا على الله ما لا يعلمون أنه الحقّ المقصود من عند ربهم، ما لم يتوبوا فهذا يُعتبر تحريفٌ لكلام الله عن مواضعه المقصودة وإضلالٌ للعالمين.

ألا ترون بيان الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني للقرآن بالقرآن ونقذف من القرآن بالحقّ على الحديث المفترى فيدمغه فإذا هو زاهقٌ فيتبيّن للباحثين أنه حديثٌ سنّيٌّ مكذوبٌ عن الله ورسوله؟ وكذلك نحقّ الأحاديث الحقّ التي من عند الله ورسوله في السُّنة النبويّة ونأتي ببرهانها من محكم القرآن، وإنما ننسف من الأحاديث المفتراة على الله ورسوله المدسوسة بين الأحاديث والروايات التي تأتي مخالفةً لكلام الله المحفوظ من التحريف في محكم القرآن العظيم بنسبة مائة في المائة.

فيا ويلكم من عذاب يومٍ قريبٍ أيّها المعرضون عن داعي الهدى من ربّهم بالبرهان المبين للناس أجمعين، ويا ويل الساكتين عن الاعتراف بالحقّ من ربّهم من بعدما تقبلته عقولهم فالساكت عن الحقّ شيطانٌ أخرس. فأين المفرّ يا معشر المعرضين عن الذّكر حكم الله الواحد القهّار؟ ويذهبون للطاغوت ليحكم بينهم وهم يتقاتلون باسم الدين! فهل على الله تجرؤون؟ فسوف نرى ماذا يفعل بكم ربّ العالمين، أم سوف تقولون مجرد كوارث طبيعيّةٍ كمثل قول الملحدين؟ قاتلكم الله أنّى تؤفكون! وأنتم تعلمون أنّ المسيطر على الأرض والسماء ربّ العالمين، وهو الذي يوحي للبرّ والبحر ما يفعلون بأمرٍ منه، وعلماء المسلمين ليعلمون ذلك، ورغم ذلك يتّبع كثيرٌ منهم قول الملحدين بقولهم كوارث الطبيعة، إذاً فكيف كان يعذّب الله الكفار من قبل، أليس بالزلازل والبحار والنيازك والغرق بالفيضانات؟ فتذكّروا قول الله تعالى:
{ظَهَرَ الْفَسَادُ فِي الْبَرِّ وَالْبَحْرِ بِمَا كَسَبَتْ أَيْدِي النَّاسِ لِيُذِيقَهُم بَعْضَ الَّذِي عَمِلُوا لَعَلَّهُمْ يَرْجِعُونَ ﴿٤١﴾} صدق الله العظيم [الروم].

وتذكروا قول الله تعالى:
{وَلَنُذِيقَنَّهُم مِّنَ الْعَذَابِ الْأَدْنَىٰ دُونَ الْعَذَابِ الْأَكْبَرِ لَعَلَّهُمْ يَرْجِعُونَ ﴿٢١﴾ وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن ذُكِّرَ بِآيَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا ۚ إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنتَقِمُونَ ﴿٢٢﴾} صدق الله العظيم [السجدة].

فوالله ثمّ والله إن الذين يسمّون عذاب الله بالكوارث الطبيعيّة فإنهم كفروا بما أُنزل على كافة أنبياء الله ورسله وكفروا بموسوعة كُتبِ الله "القرآن العظيم" ذكر الأولين والآخرين، وفصّل الله لكم كيف فعل بهم فمنهم من أتى الله بنيانهم من القواعد فَخَرّ عليهم السقف، ومنهم من أغرق، ومنهم من خسف به الأرض، ومنهم من أرسل عليه الريح العقيم، ومنهم من أرسل عليه كسف عذاب يوم الظُلّة وحجارةً من نارٍ، وغير ذلك من عذاب الله لعلّه عظةٌ وعبرةٌ للمتقين الذين يعقلون، وأمّا الملحدون فحتماً سوف يقولون كوارث طبيعيّة حتى يأتيهم عذابٌ أكبرُ وأكبرُ حتى يهلكهم الله وهم كافرون إذا لم يتوبوا إلى ربّهم.

ربّ احكمْ بالحقّ وأنت خير الفاصلين إنك بعبادك خبيرٌ بصيرٌ، فليس الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني إلا مُذكِّراً ونذيراً من بأسٍ من الله شديدٍ لعل الذين يعقلون يتّبعون داعي الحقّ من ربّهم أو يزيدهم الله عذاباً. فإلى متى الإعراض عن داعي الاحتكام إلى الله بحكم كتابه القرآن العظيم وتذهبون لأحكام الطاغوت الذي يريد لكم الشرّ ولا يريد لكم الخير؛ بل ويمكرون بكم وبأيديكم؟ فلكم أنتم قومٌ مجرمون يا أصحاب القرار! ولسوف ترون عذاب الله الواحد القهّار أنتم والكفار بالذّكر العظيم، والأمر لله من قبل ومن بعد.

وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
خليفة الله وعبده الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني .
_____________

اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..