ئیمام مەهدی ناصر محمد یەمانی
18- ڕەبیعی دووەم - 1443 کۆچی
23 - 11 - 2021 زایینی
10:34 بەیانی
(بەپێی ساڵنامەی فەرمی مەککە دایکی دێیەکان)

[بۆ بەدواداچوونی بەستەری سەرەکی بەشداری بەیانەکە]
https://albushra-islamia.org./showthread.p...25#post_364425
__________


نیشانە یەک بەدوای یەکەکان و ڕووداوە گەورەکان نزیکبوونەتەوە وە فەتواش بۆ پرسیارکاران..

سەلام و ڕەحمەت و بەرەکەتی اللە تان لەسەربێت، وە اللە نیعمەتی ڕازیبوونی نەفسەکەیتان بۆ بهێنێتەجێ ئەو نیعمەتەی کە گەورەترە لە بەهەشتەکەی لەڕۆژی گەیشتنەوە بەئەو، جگە لەوەی ئێوە لەئێستادا (لەناختاندا) هەستی پێ دەکەن هەرچەندە ئەو گەلەی کە اللە خۆشی دەوێن و ئەوانیش ئەویان خۆشدەوێت نەشیخوازن وە پوختەی نهێنیەکەش لەگەورەیی خۆشەویستیەکەیانە بۆ پەروەردگارەکەیان و گەورەیی خۆشەویستی اللە یە بۆیان...جا سوێند بە اللە پیاوە چاکەکارەکان لەو گەلەی کە اللە خۆشی دەوێن و ئەوانیش ئەویان خۆشدەوێت ئۆقرەو ئارام ناگرن بەحۆریە چاوگەشەکان و هەموو مەلەکوتەکەی بەهەشتیش لەکاتێکدا ئەوان بەحاڵی نەفسی اللە یان زانیوە لەو ڕۆژەی کە خەڵکی هەڵدەستنەوە بۆ لای پەروەردگاری هەموو خەڵکی جیهان.

وە بەهەمان شێوە هەرگیزاو هەرگیز بەندەکان لە ئافرەتەکانیش لە بەندەکانی نیعمەتە هەرە گەورەکە (النعيم الأعظم) ئۆقرەو ئارام ناگرن؛ هەرگیز ڕازیان ناکات بە کوڕە گەنجە تازە پێگەیشتووە نەمرەکان کە هەروەکو مرواری ڕازاوەی شاراوەن نە بەم کۆشک و تەلارە پۆشراوو ڕازاوە بەنەخش و نیگارانەی کە نایزانن و تەماشاکارانی دڵخۆش دەکات، نە بە هەموو موڵک و مەلەکوتە گەورەکەی بەهەشتیش هەرچەندە بگاتە ئەوپەڕی جوانی مەلەکوتی بەهەشت و نیعمەتی بەردەوامیش جا هەرچەند بێت و بگاتە هەر چەندێکیش لەکاتێکدا ئەم ئافرەتە بەحاڵی خۆشەویسترین شت لەناخیدا زانیوە (کە اللە ی پەروەردگاری هەموو جیهانە) بەوەی حاڵی نەفسەکەی متحسرو خەفەتبارە لەسەر ئەو بەندانەی ستەمیان لەخۆیان کردووەو گەیشتوونەتە ئەوەی پەشیمانن و حەسرەتی پەشیمانی دەکێشن لەسەر ئەو لادان و سەرپێچیانەی دەیانکرد لەفەرمانی پەروەردگارەکەیان، بەڵکو لەلای اللە ی ڕەحمان پەیمانێکیان داوە بەوەی ڕازی نەبن تا ئەوکاتەی نەفسەکەی ئەو ڕازی دەبێت پاک و بێگەردی بۆی، جا لەدوای ئەوەی اللە یەقین و دڵنیایی پێداوە بە ناسینی گەورەیی نیعمەتی زۆر لێخۆشبووی خۆشویستراو ئەوا هیچ کێشەیەکی نیە سەبارەت بە باوک و دایکی و نەوەکەی و براکانی ئەگەر بێتو لەهاوەڵانی ئاگری دۆزەخ بوون و حەسرەتی پەشیمانی بکێشن لەسەر ئەم لادان و سەرپێچیانەی دەیانکرد لەفەرمانی پەروەردگارەکەیان، جا لەپاش ئەمە دەڵێت: ئەی اللە بەڕاستی من بەندەی خۆشویستراوی تۆم (خۆشەویستیەکی زۆرم بۆ تۆ هەیە) و تۆش خۆشویستراوی (لەلایەن ئەو بەندانەی تۆیان زۆر خۆشدەوێت) ئەی خۆشەویستی بەندە خۆشویستراوەکەت کە لەبەندەیەکی تۆ لەدایکبووە، جا سوێند بە اللە پاشانیش سوێند بە اللە پاشانیش سوێند بە اللە هیچ شتێکم خۆشنەویستووە وەکو خۆشویستنی تۆ، بەڵکو مەزنترین خۆشەویستی بۆ تۆیە هیچ یەکێک لەپێشەوەی تۆ نیە لەدڵم لەبەندەکانت لەبەر ئەوەی لەم باوەڕدارانەم کە گەورەترین و توندترین خۆشەویستیەکەیان بۆ اللە یە لەدڵمدا، ئەی خۆشەویستەکەم ئەی اللە من شاهێدی دەدەم بەوەی هیچ پەرستراوێک نیە جگە لەتۆ نەبێت وە هیچ کەسێک نیە بەندایەتی بۆ بکرێت جگە لەتۆ نەبێت ، جا ڕازیبوونەکەت دەپەرستم وەکو ئامانج نەک وەکو وەسیلەو هۆکارێک بۆ بەدەستهێنانی یەکێک لەگەنجە تازە پێگەیشتووە نەمرەکان کە هەروەکو مرواری شاراوەی ڕازاوە وان کاتێک هەر لەدوورەوە سەیریان دەکەیت وادەزانیت مرواری پەرش و بڵاون لەگەورەیی جوانیەکەیان، ئەی اللە من بەندەی خۆشویستراوی تۆم نامەوێت سەیری جوانی ئەم هاوسەرەم بکەم کە بۆ منت ئامادەکردووە لە نیعمەتەکانی بەهەشت (کە هەروەکو مرواری داپۆشراوی شاراوەن لەجوانیدا دەدرەوشێنەوە)، ئەی اللە من بەندەی خۆشەویستی تۆم هەرگیز ڕازی نابم بمکەیت بەهاوسەری یەکێک لە گەنجە تازە پێگەیشتووە نەمرەکان کە ئەگەر بێتو یەکێکیان داببەزێت بۆ زەوی تا ئافرەتانی بەشەر سەیری بکەن ئەوا بینایی چاویان دەبات و سەرجەم ئافرەتانی جیهان دڵیان شەیدا دەبێت بە خۆشەویستیەکەی لەبەرئەوەی گەنجە تازە پێگەیشتووە نەمرەکان جوانیەکەیان بەقەد جوانی حۆریە چاوگەشەکانە، بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: { يَطُوفُ عَلَيْهِمْ وِلْدَانٌ مُّخَلَّدُونَ ‎﴿١٧﴾‏ بِأَكْوَابٍ وَأَبَارِيقَ وَكَأْسٍ مِّن مَّعِينٍ ‎﴿١٨﴾‏ لَّا يُصَدَّعُونَ عَنْهَا وَلَا يُنزِفُونَ ‎﴿١٩﴾‏ وَفَاكِهَةٍ مِّمَّا يَتَخَيَّرُونَ ‎﴿٢٠﴾‏ وَلَحْمِ طَيْرٍ مِّمَّا يَشْتَهُونَ ‎﴿٢١﴾‏ وَحُورٌ عِينٌ ‎﴿٢٢﴾‏ كَأَمْثَالِ اللُّؤْلُؤِ الْمَكْنُونِ ‎﴿٢٣﴾‏ جَزَاءً بِمَا كَانُوا يَعْمَلُونَ ‎﴿٢٤﴾‏ لَا يَسْمَعُونَ فِيهَا لَغْوًا وَلَا تَأْثِيمًا ‎﴿٢٥﴾‏ إِلَّا قِيلًا سَلَامًا سَلَامًا ‎﴿٢٦﴾‏ وَأَصْحَابُ الْيَمِينِ مَا أَصْحَابُ الْيَمِينِ ‎﴿٢٧﴾‏ فِي سِدْرٍ مَّخْضُودٍ ‎﴿٢٨﴾‏ وَطَلْحٍ مَّنضُودٍ ‎﴿٢٩﴾‏ وَظِلٍّ مَّمْدُودٍ ‎﴿٣٠﴾‏ وَمَاءٍ مَّسْكُوبٍ ‎﴿٣١﴾‏ وَفَاكِهَةٍ كَثِيرَةٍ ‎﴿٣٢﴾‏ لَّا مَقْطُوعَةٍ وَلَا مَمْنُوعَةٍ ‎﴿٣٣﴾‏ وَفُرُشٍ مَّرْفُوعَةٍ ‎﴿٣٤﴾‏ إِنَّا أَنشَأْنَاهُنَّ إِنشَاءً ‎﴿٣٥﴾‏ فَجَعَلْنَاهُنَّ أَبْكَارًا ‎﴿٣٦﴾‏ عُرُبًا أَتْرَابًا ‎﴿٣٧﴾‏ لِّأَصْحَابِ الْيَمِينِ ‎﴿٣٨﴾‏ ثُلَّةٌ مِّنَ الْأَوَّلِينَ ‎﴿٣٩﴾‏ وَثُلَّةٌ مِّنَ الْآخِرِينَ ‎﴿٤٠﴾‏ } صدق الله العظيم [ الواقعة ].

{ ۞ وَيَطُوفُ عَلَيْهِمْ وِلْدَانٌ مُّخَلَّدُونَ إِذَا رَأَيْتَهُمْ حَسِبْتَهُمْ لُؤْلُؤًا مَّنثُورًا ‎﴿١٩﴾ } صدق الله العظيم [ الإنسان ].

جا چۆن اللە بۆ پیاوانی چاکەکار حۆری چاوگەش ئامادە دەکات لە نیعمەتەکانی بەهەشت کە هەروەکو مرواری شاراوەی ڕازاوەن و بۆ ئافرەتانی چاکەکاریش پاداشت و موڵکێکی گەورە ئامادە ناکات لەکاتێکدا اللە وەسفی نەفسەکەی خۆی بە دادپەروەر کردووە لەنێوان بەندەکانیدا؟ بەڵام ئەی ئیمامەکەمان، ئەی خۆشەویستی دڵەکانمان لەپێناو خۆشەویستی پەروەردگارەکەمان بەڕاستی تۆ حاڵی نەفسی اللە ت پێوتین کە خۆشەویسترین شتە لەلامان هەرچەندێک اللە بۆ بەندەکانی گەورەترین نیعمەتەکە لە ئافرەتان نیعمەتی ئامادەکردبێت ئەوا ئێمە هەر ڕازیبوونی ڕەحمان دەپەرستین کە خۆشەوسترین شتە لەلامان، جا ئێمە ئافرەتانی خۆشویستراوی اللە ین خۆشەویسترین شت لەناخمان اللە ی خۆشویستراوی خاوەن عەرشی شکۆو پایەیە کە هەرچیەکی بوێت دەیکات پەنا دەگرین بەوکەسەی نێوان ئێمەو دڵەکانمان دەگۆڕێت ڕازی بین بەهاوسەرە گەنجە تازە پێگەیشتووە نەمرەکانمان تا ئەوکاتەی خۆشەویستە خۆشویستراوەکەمان لەنەفسی خۆی ڕازیدەبێت، وە نهێنیەکەو هەموو نهێنیەکەش بریتیە لە گەورەیی خۆشەویستیەکەمان بۆ اللە؛ جا ئەو بە گەورەترین و توندترین خۆشەویستیەکەمان دەزانێت لەدڵەکاماندا کە هەر بۆ اللە ی خۆشویستراوە (لە دڵی ئەوانەی زۆر خۆشیان دەوێت) پاک و بێگەردی بۆی.

جا گوێبگرە ئەی ئیمامەکەمان.. بەڕاستی ئێمە بەیانە حەق و ڕاست و دروستەکەمان زانی لەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز کە فەرموویەتی: { الْخَبِيثَاتُ لِلْخَبِيثِينَ وَالْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثَاتِ ۖ وَالطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبِينَ وَالطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَاتِ ۚ أُولَٰئِكَ مُبَرَّءُونَ مِمَّا يَقُولُونَ ۖ لَهُم مَّغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ كَرِيمٌ ‎﴿٢٦﴾ ‏} صدق الله العظيم [ النور ] .

جا دەربارەی بەیانی ئەم ئایەتە لە بەیانەکانی پێشتر بەووردی و تێروتەسەلی باست کردووە، بەڵام هێشتا ناخەکانمان نایەوێت وەسفی جوانی گەنج و لاوە تازە پێگەیشتووە نەمرەکان و جوانی نیعمەتەکانی بەهەشت قبوڵ بکات جا هەر چەندێک بێت، جا ئەی خۆشەویستی دڵەکانمان لەبەر خۆشەویستی اللە ڕێگامان پێبدە پێت بڵێین:
ئەی ئیمامەکەمان ئێمە ژیانێکی ئاسودەو خۆش و کامەرانمان لەخۆشەویستی اللە ی خۆشویستراودا دۆزیوەتەوەو لەلای ئەو پەیمانێکمان داوە بەوەی ڕازی نەبین تا ئەو کاتەی ئەو ڕازی دەبێت؛ ئەو دەزانێت ئێمە چەندە ڕازیبوونی نەفسەکەی ئەو دەپەرستین بەخۆشەویستی اللە ی خۆشویستراو بەخۆشەویستیەک کە هیچ سنورێکی نیە؛ جا سوێند بەشکۆمەندی اللە ی زۆر لێخۆشبووی خۆشویستراو هەرگیز ڕازی نابین تا ئەوکاتەی ئەو ڕازی دەبێت، ئەمە پەیمانێکە کە لەلای اللە داومانە هەروەکو چۆن بەندەکانی گەورەترین نیعمەتەکە لەپیاوان داویانە لەڕۆژی گەیشتنەوە پێی، وە بەڵێ اللە توشی ئاشوبی کردووین بە چەند هاوسەرێک لەگەڵمان لەگەڵ یەک هاوسەر (مێرد) دا جا بۆمان ئاشکرا بوو کە ئەمە ئاشوب و تاقیکردنەوەیەکە بۆ ئێمە جا هەرگیز خۆشەویستی هاوسەرەکانمان لەدنیادا بێ ئاگاو لەناومان نابات و سەرقاڵمان ناکات لەبەرامبەر غیرە لە خۆشەویستی اللە ی خۆشویستراوی لەهەموو میهرەبان و بە بەزەییەکان میهرەبانترو بە بەزەییتر؛ جا چەندە گەورەیە قەدرو ڕێزی ئەم ئافرەتانەی کە ڕزگاریان بووە لەم ئاشوب و تاقی کردنەوەیەی فرە ژنیە لەلای اللە، وە پێشبڕکێی مێردەکەی و سەرجەم هاوسەرەکانی تری مێردەکەی دەکات لەسەر خۆشەویستی اللە و نزیکیەکەی جا هەر ئەو گەورەترین و توندرین خۆشەویستی هەیە لەدڵەکانمان وە هەرگیزیش ڕازی نابین تا ئەو کاتەی ئەو ڕازی دەبێت، جا ڕازیبوونی نەفسەکەی ئەو دەپەرستین وە هەر بۆ ئەویش نوێژ دەکەین و سوژدە دەبەین جا هەمان ئەم مافەش هەیە بۆ ئێمە دەربارەی خۆشەویستی زاتی اللە ی خۆشویستراو کە بۆ مەریەمی پیرۆزی ڕاستگۆ کچی عیمڕان هەبوو ئەوکەسەی کە اللە ڕێزی لێگرت بەسەر هەموو خەڵکی جیهانی سەردەمەکەی خۆیدا پاشان اللە مەهدی ناصر محمد یەمانی ڕەوانەکرد جا بەحاڵی اللە ی لەهەموو میهرەبان و بە بەزەییەکان میهرەبانترو بە بەزەییترمان زانی جا نیعمەتەکانی بەهەشت لەناخەکانماندا باوی نەماو لەبەرچاومان کەوت لەبەرئەوەی ئێمە زانیمان ڕازیبوونی اللە لەسەر بەندەکانی هەر بەڕاستی بریتیە لەو نیعمەتەی کە گەورەترە لەنیعمەتەکانی بەهەشت جا هەر چەند بێت و بگاتە هەر چەندیش؛ ئەمە ڕاستەقینەیەکە کە ناخەکانمان پێی دڵنیا بووە جا هەرگیز ڕازی نابین تا ئەوکاتەی ئەو ڕازی دەبێت کە خۆشەویسترین شتە لە ناخەکانمان.

ئەی اللە سەرقاڵمان بکە بەوەی ئێمەت بۆ دروستکردووەو سەرقاڵمان مەکە بەوەی بۆ ئێمەت دروست کردووە، جا دڵەکانمان لەبەر دەستی تۆ دایە هەرچۆنێکی بتەوێت وەری دەگێڕیت، ئەی اللە بەڕاستی ئێمە لە بەیانەکانی ئیمامەکەمان چەند ڕووداوێکی یەک بە دوای یەکی گەورە دەبینین که ڕوودەدات بۆ دەرکەوتنی خەلیفەو بەندەکەت مەهدی ناصر محمد یەمانی؛ ئەی اللە بەڕاستی ئێمە تۆ دەکەین بەشاهێد بەوەی ئێمە چاوەڕێی بەڕاستگەڕانی ئیعجازی بەیانە حەق و ڕاست و دروستەکانی قورئان ناکەین بەهەواڵی بەیانەکانی لەسەر زمانی خەلیفەکەت جا تێگەیشتنی زیکری قورئانی گەورەت بۆ ئاسان کردین، بەڵام هەرچەندە تێگەیشتنی بەیانەکانی قورئانی گەورەشت بۆ ئاسان کردین ئەوا هێشتا ئەو بەڵێنمان پێدەدات بە بەیانی سەرسامکەرو سەرسوڕهێنەر بەڵام هەرگیزاو هەرگیز گەورەتر نابن لەوەی زانیومانە کە بریتیە لە (ڕاستی نیعمەتی ڕازیبوونەکەی نەفسی اللە ی زۆر لێخۆشبووی خۆشویستراو لەناخەکانمان)، جا ئەی ئیمامەکەمان توڕەمان مەکە بە باسکردنی نیعمەتی بەهەشت و کۆشک و تەلارەکانی جا ئەمە زۆر کەم و بچوکە لەناخەکانمان تا ئەو کاتەی ڕازیبوونی خۆشەویستەکەمان اللە ی ڕەحمان دێتەجێ جا لەپاش ئەمە ئینجا ڕازی دەبین بە نیعمەتەکانی نیعمەتی بەهەشت، وە تکاو ئومێدیش دەکەین لە اللە سەرقاڵمان بکات بەوەی ئێمەی بۆ دروستکردووەو سەرقاڵمان نەکات بەوەی بۆ ئێمەی دروستکردووە؛ بەڵکو سەرقاڵمان بکات بە (گەورەترین نیعمەتەکە - النعيم الٲعظم؛ کە ڕازیبوونی اللە یە لەنەفسی خۆی) ئەوەی اللە ئێمەی بۆ دروستکردووە وە نیعمەتی بەهەشتیشی دروستکردووە بۆ ئێمە بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: بِسۡمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِیمِ { أَلْهَاكُمُ التَّكَاثُرُ ‎﴿١﴾‏ حَتَّىٰ زُرْتُمُ الْمَقَابِرَ ‎﴿٢﴾‏ كَلَّا سَوْفَ تَعْلَمُونَ ‎﴿٣﴾‏ ثُمَّ كَلَّا سَوْفَ تَعْلَمُونَ ‎﴿٤﴾‏ كَلَّا لَوْ تَعْلَمُونَ عِلْمَ الْيَقِينِ ‎﴿٥﴾‏ لَتَرَوُنَّ الْجَحِيمَ ‎﴿٦﴾‏ ثُمَّ لَتَرَوُنَّهَا عَيْنَ الْيَقِينِ ‎﴿٧﴾‏ ثُمَّ لَتُسْأَلُنَّ يَوْمَئِذٍ عَنِ النَّعِيمِ ‎﴿٨﴾ ‏} صدق الله العظيم [التكاثر].

جا اللە ئێمەی دروست نەکردووە لە پێناو نیعمەتی دنیا نە لە پێناو نیعمەتەکانی نیعمەتی بەهەشتیش لەڕۆژی دواییدا؛ بەڵکو نیعمەتی دنیاو نیعمەتەکانی نیعمەتی بەهەشتیشی لە ڕۆژی دواییدا بۆ ئێمە دروستکردووە، وە دەشڵێین: ئەی اللە سەرقاڵمان بکە بەوەی ئێمەت بۆ دروست کردووەو سەرقاڵمان مەکە بەوەی بۆ ئێمەت دروست کردووە، جا دوعاو پاڕانەوەو ملکەچی بەدڵسۆزی بۆت لەئێمەوەو لەتۆش وەڵام دانەوە ئەی لەهەموو میهرەبان و بە بەزەییەکان میهرەبانترو بە بەزەییتر، جا پەیمانەکەمان لەلایەن خۆتەوە بۆ بنووسەو جێگیرو ڕاوەستاویشمان بکە لەسەری لەڕۆژی گەیشتنەوە پێت بەوەی ڕازی نابین تا ئەوکاتەی تۆ ڕازی دەبیت ( لەنەفسی خۆت چیتر نە بەحەسرەت نە خەفەتبار)، جا بەڕاستی ئێمە گەیشتین بە یەقین و دڵنیایی بە ناسینی گەورەیی و مەزنی نیعمەتی ڕازیبوونی نەفسەکەت لەسەر بەندەکانت، وە هەرگیزیش نیشانە هاتووەکان بۆ دەرکەوتنی خەلیفەکەت یەقین و دڵنیاییمان زیاد ناکات، وە هەرگیز سەرجەم ڕووداوە گەورەکانی هەڵسانی قیامەتیش یەقین و دڵنیاییمان زیاد ناکات، وە هەرگیزیش سەرجەم ڕووداوەکانی ژیانی ڕۆژی دواییش یەقین و دڵنیاییمان زیاد ناکات لەبەرئەوەی هیچ شتێک گەورەو مەزنتر نیە لە ڕاستی نیعمەتی ڕازیبوونی نەفسەکەت لەسەر بەندەکانت پاک و بێگەردی بۆت، جا ناخەکانمان بەمە دڵنیا بووە جا بینیمان ڕازیبوونی نەفسەکەت بریتیە لە گەورەترین نیعمەت؛ نیعمەتێکی گەورەتر لە نیعمەتەکەی بەهەشت وەکو بەڕاستدانانێک بۆ مەحکەمی فەتواکەیەت لە مەحکەمی کتێبەکەت لەم فەرموودە حەق و ڕاست و دروستەت کە دەفەرمووی: { وَعَدَ اللَّهُ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا وَمَسَاكِنَ طَيِّبَةً فِي جَنَّاتِ عَدْنٍ ۚ وَرِضْوَانٌ مِّنَ اللَّهِ أَكْبَرُ ۚ ذَٰلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ ‎﴿٧٢﴾ ‏} صدق الله العظيم [التوبة].

وە هەرگیزیش هیچ کەسێک درک بەمە ناکات و نایبینێت لە خەڵکی جیهان تەنها ئەم گەلە نەبن کە اللە خۆشیدەوێن و ئەوانیش ئەویان خۆشدەوێت (قومٌ يحبّهم اللهُ ويحبّونه) لەنێو پشتیوانە ڕێزلێگیراوەکان لەهەموو جیهان، بەڕاستی ڕێزو چاکەی اللە لەسەریان بریتیە لەگەورەترێن ڕێزو چاکە لە کتێبدا؛ بەڵکو تەنانەت هەر ناسینی ڕاستی نیعمەتە هەرە گەورەکەیە وای کردووە ئێمە بکات بەکەسانێکی دڵنیا بەوەی تۆ بەڕاستی خەلیفەکەت مەهدی ناصر محمد یەمانیت هەڵبژاردووە، ئای لەم ڕاستیەی کە کەس ناتوانێت پێی بزانێت تەنها ئەم کەسە نەبێت کە باوەڕی بەمە هێناوە کە هەر بەڕاستی اللە لەهەموو میهرەبان و بە بەزەییەکان میهرەبانترو بە بەزەییترە."

وە بەڵێن و جێگیربوونەکەش نزیکبۆتەوە، دواتریش خەڵکی جیهان دەزانن بەڕاستی اللە فەرمانەکەی بە ئەنجام دەگەیەنێت بەڵام زۆربەی خەڵکی نازانن، وە چاوپێکەوتنی خۆشەویستەکانیش (ئیمام مەهدی ناصر محمد یەمانی و هاوەڵەکانی) نزیکبۆتەوە بەقەدەرو کاتێکی دیاریکراوی لای اللە لە دێڕە نوسراوەکانی کتێبەکەی اللە وە فەرمانەکانیش هەر بۆ لای اللە دەگەڕێتەوە.

وە دروودو سڵاو لەسەر نێردراوو پێغەمبەرەکان سوپاس و ستایشیش بۆ اللە ی پەروەردگاری هەموو جیهان..
خەلیفەی اللە و بەندەکەی؛ خەلیفەی اللە مەهدی ناصر محمد یەمانی.
____________________

اقتباس المشاركة 364425 من موضوع اقتربتْ آياتٌ تَتْرى وأحداثٌ كُبرى وفتوى للسّائلين ..

الإمام المهدي ناصر محمد اليمانيّ
18- ربيع الثاني - 1443 ه‍ـ
23 - 11 - 2021 مـ
10:34 صباحًا
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )

[ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
https://albushra-islamia.org./showthread.php?p=364304
__________


اقتربتْ آياتٌ تَتْرى وأحداثٌ كُبرى وفتوى للسّائلين ..


سلامُ الله عليكم ورحمته وبركاته، وحقّق اللهُ لكم نعيم رضوان نفسه النّعيم الأكبر من جنّته يوم لقائه، غير أنّكم تشعرون به مِن الآن رغم أنوف قوم يحبّهم الله ويحبّونه، وخلاصةُ السّر في عظيم حبّهم لربّهم وعظيم حبّ الله لهم.. فوالله لا يهنأ الرّجال الصّالحون من قومٍ يحبّهم اللهُ ويحبّونه بالحور العين وكلّ ملكوت الجنّة وهم قد علموا بحال نفس الله يوم يقوم النّاس لربّ العالمين.

وكذلك لا ولن تهنأ إماؤه مِن النّساء من عبيد النعيم الأعظم؛ فلَن يرضيهنّ بالولدان الشّباب المُخَلَّدين كأمثال اللؤلؤ المَكنون ولا بالقصور المُلَبَّسة والمُطَرَّزة بما لا تعلمون تسُرّ النّاظرين، ولا بجميع ملكوت الجنّة العظيم مهما بَلَغ جمال ملكوت الجنّة ونعيم مقيم مهما كان ومهما يكون وهي قد علِمتْ بحال أحبّ شيءٍ إلى نفسها ( الله ربّ العالمين ) أنّ حال نفسه متحسّرٌ على عباده الذين ظلموا أنفسهم وأصبحوا مِن النّادمين المتحسّرين على ما فرّطوا في جنب ربّهم، بل اتَّخذنَ عند الرّحمن عهدًا مِن الآن أن لا يرضَيْنَ حتى ترضى نفسُهُ سُبحانهُ، فبعد أن آتاها الله اليقين بمعرفة عظيم نعيم الغفور الودود فلم تعد المشكلة لديها أبيها وأمها وذريّتها وإخوتها لو كانوا من أصحاب الجحيم مُتحسّرين على ما فرطوا في جنب ربّهم، فمن ثم تقول:

"يا إلهي إنّي أمتُك الوَدود وأنت الودود يا حبيب أمتك الوَدود الوَلُود، فوالله ثمّ والله ثمّ والله لم أُحِبّ شيئًا حُبّه كمثل حُبّك، بل الحُبّ الأعظم هو لك لا ينافسك أحدٌ في قلبي من عبادك لأنّي من المؤمنين الأشد حبًّا لله، فقلبي هو لك، يا حبيبي يا الله إنّي أشهد أنّ لا إله غيرك ولا معبود سواك، فرضوانك أعبد غايةً وليس وسيلةً للفوز بأحد الشّباب مِن الولدان المُخَلَّدين كأمثال اللؤلؤ المَكنون إذا رأيتهم من بعيدٍ حسبتهم لؤلؤًا مَّنثورًا مِن عظيم جمالهم، اللّهم إنّي أمتك الودود لا أريد أن أنظر لجمال زوجي الذي أعدَدْتّه لي في جنّات النّعيم ( كأمثال اللؤلؤ المكنون في جمالهم يُضيئُون )، اللّهم إنّي أمتُك الوَدود لن أرضى أن تزوّجني بأحد الولدان المُخَلَّدين الذي لو يهبط أحدهم إلى الأرض لتنظر إليه نساءُ البشر لذهبتْ أبصارهنّ ولشُغِفْنَ بحبّه كافّة نساء العالمين كون الولدان المُخَلَّدون جمالهم بنفس قدر جمال الحور العين، تصديقًا
لقول الله تعالى: { يَطُوفُ عَلَيْهِمْ وِلْدَانٌ مُّخَلَّدُونَ ‎﴿١٧﴾‏ بِأَكْوَابٍ وَأَبَارِيقَ وَكَأْسٍ مِّن مَّعِينٍ ‎﴿١٨﴾‏ لَّا يُصَدَّعُونَ عَنْهَا وَلَا يُنزِفُونَ ‎﴿١٩﴾‏ وَفَاكِهَةٍ مِّمَّا يَتَخَيَّرُونَ ‎﴿٢٠﴾‏ وَلَحْمِ طَيْرٍ مِّمَّا يَشْتَهُونَ ‎﴿٢١﴾‏ وَحُورٌ عِينٌ ‎﴿٢٢﴾‏ كَأَمْثَالِ اللُّؤْلُؤِ الْمَكْنُونِ ‎﴿٢٣﴾‏ جَزَاءً بِمَا كَانُوا يَعْمَلُونَ ‎﴿٢٤﴾‏ لَا يَسْمَعُونَ فِيهَا لَغْوًا وَلَا تَأْثِيمًا ‎﴿٢٥﴾‏ إِلَّا قِيلًا سَلَامًا سَلَامًا ‎﴿٢٦﴾‏ وَأَصْحَابُ الْيَمِينِ مَا أَصْحَابُ الْيَمِينِ ‎﴿٢٧﴾‏ فِي سِدْرٍ مَّخْضُودٍ ‎﴿٢٨﴾‏ وَطَلْحٍ مَّنضُودٍ ‎﴿٢٩﴾‏ وَظِلٍّ مَّمْدُودٍ ‎﴿٣٠﴾‏ وَمَاءٍ مَّسْكُوبٍ ‎﴿٣١﴾‏ وَفَاكِهَةٍ كَثِيرَةٍ ‎﴿٣٢﴾‏ لَّا مَقْطُوعَةٍ وَلَا مَمْنُوعَةٍ ‎﴿٣٣﴾‏ وَفُرُشٍ مَّرْفُوعَةٍ ‎﴿٣٤﴾‏ إِنَّا أَنشَأْنَاهُنَّ إِنشَاءً ‎﴿٣٥﴾‏ فَجَعَلْنَاهُنَّ أَبْكَارًا ‎﴿٣٦﴾‏ عُرُبًا أَتْرَابًا ‎﴿٣٧﴾‏ لِّأَصْحَابِ الْيَمِينِ ‎﴿٣٨﴾‏ ثُلَّةٌ مِّنَ الْأَوَّلِينَ ‎﴿٣٩﴾‏ وَثُلَّةٌ مِّنَ الْآخِرِينَ ‎﴿٤٠﴾‏ } صدق الله العظيم [ الواقعة ].

{ ۞ وَيَطُوفُ عَلَيْهِمْ وِلْدَانٌ مُّخَلَّدُونَ إِذَا رَأَيْتَهُمْ حَسِبْتَهُمْ لُؤْلُؤًا مَّنثُورًا ‎﴿١٩﴾ } صدق الله العظيم [ الإنسان ].

فكيف يعِدّ الله للصالحين حورًا عينًا في جنّات النعيم كأمثال اللّؤلؤ المَكنون ولا يعِدُ للصّالحات أجرًا ومُلكًا عظيمًا والله يصف نفسه بالعدل بين عباده؟! ولكن يا إمامنا وحبيب قلوبنا في حبّ ربّنا لقد علّمتنا بالحال في نفس الله الأحبّ شيءٍ إلى أنفسنا مهما أعدّ الله لعبيد النعيم الأعظم من النّساء فنحن نعبد رضوان الرحمن أحبّ شيءٍ إلى أنفسنا، فنحن الوَدودات أحبّ شيءٍ إلى أنفسنا الله الوَدود ذو العرش المجيد فعّالٌ لما يريد؛ نعوذ بالذي يحول بيننا وبين قلوبنا أن نرضى بأزواجنا مِن الولدان المُخَلَّدين حتى يرضى حبيبنا الودود في نفسه، والسّر كلّ السّر هو عظيم حبّنا لله؛ فهو يعلم بالحبّ الأشد في قلوبنا هو لله الودود سبحانه.

فاسمع يا إمامنا.. فقد علمنا بالبيان الحقّ في قول الله تعالى:
{ الْخَبِيثَاتُ لِلْخَبِيثِينَ وَالْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثَاتِ ۖ وَالطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبِينَ وَالطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَاتِ ۚ أُولَٰئِكَ مُبَرَّءُونَ مِمَّا يَقُولُونَ ۖ لَهُم مَّغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ كَرِيمٌ ‎﴿٢٦﴾ ‏} صدق الله العظيم [ النور ] في بيان هذه الآية في بيانٍ سابقٍ مفصَّلٍ تفصيلًا، ولكنّه لا تكاد أنفسنا أن تَتَقبّل وصف جمال الولدان المُخلَّدين وجمال جنّات النّعيم مهما تكون، فاسمح لنا يا حبيب قلوبنا في حبّ الله أن نقول لك:
يا إمامنا إنّا وجدنا بحبوحة العيش السّعيد في حبّ الله الودود واتخذنا عنده عهدًا أن لا نرضى حتى يرضى؛ هو يعلم لَكَم نحن نعبد رضوان نفسه (قد أيه) بحبّ الودود؛ حُبًّا ليس له حدود؛ فبعزة جلال الغفور الوَدود لن نرضى حتى يرضى، ذلك عهدٌ اتّخذناه عند الله كما اتّخذه عبيد النّعيم الأعظم يوم لقائه، ونعم فتنَنَا اللهُ بتعدّد الزّوجات مَعنا في الزّوج الواحد فاكتشفنا أنّما ذلك فتنةٌ لنا فلنْ يُلهينا حبّ أزواجنا في الدّنيا عَن الغيرة في حبّ الوَدود اللهُ الرحمن الرحيم، فما أعظم قدر النّاجيات عند الله من هذه الفتنة، وتُنافِس زوجها وكافّة زوجاته في حبّ الله وقربه فهو الأشدّ حبًّا في قلوبنا ولن نرضى حتى يرضى، فرضوان نفسه نعبد وله نصلّي ونسجُد فلنا الحقّ في حبّ ذات اللهِ الوَدود كما للقدّيسة الصّديقة مريم ابنة عمران التي كرّمها الله على العالمين في عصرها ثم بعث الله المهديّ ناصر محمد اليماني فعلمنا بحال الله أرحم الراحمين فسَقَطَت في أنفسنا جنّات النّعيم كوننا علمنا أنّ رضوان الله على عباده لهو حقًّا النّعيم الأعظم من نعيم جنّات النّعيم مهما كانت ومهما تكون؛ حقيقة استيقنتها أنفسُنا فلن نرضى حتى يرضى أحبّ شيءٍ إلى أنفسنا.

اللّهم أشغلنا بما خلقتنا من أجله ولا تشغلنا بما خلقته من أجلنا، فقلوبنا بين يديك تصرفها كيف تشاء، اللّهم إنّنا نرى في بيانات إمامنا أحداثًا كُبرى تترى لإظهار خليفتك وعبدك المهديّ ناصر محمد اليماني؛ اللّهم إنّا نُشْهِدك أنّنا لا ننتظر لتصديق إعجاز البيان الحقّ للقرآن بأخبار بيانه على لسان خليفتك
فيَسَّرت لنا فهم الذِّكر القرآن العظيم، ولكن مهما يسّر لنا مِن فهم بيان القرآن العظيم فلا يزال يعِدُنا ببيانات العَجَب العُجاب ولكنّها لا ولن تكون أعظم ممّا عرفنا ( حقيقة نعيم رضوان نفس الغفور الودود في أنفسنا )، فلا تُزَعِّلنا يا إمامنا بذكر نعيم الجنّة وقصورها فإنّها حقيرةٌ في أنفسنا حتى يتحقّق رضوانُ حبيبنا الرحمن فمن ثم نرضى بنعيم جنّات النّعيم، ونرجو من الله أن يُلهينا بما خلقنا من أجله وأن لا يُلهينا بما خلقه من أجلنا؛ بل عن النّعيم الأعظم الذي خلقنا الله من أجله وخلق نعيم الجنّة من أجلنا تصديقًا لقول الله تعالى: بِسۡمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِیمِ
{ أَلْهَاكُمُ التَّكَاثُرُ ‎﴿١﴾‏ حَتَّىٰ زُرْتُمُ الْمَقَابِرَ ‎﴿٢﴾‏ كَلَّا سَوْفَ تَعْلَمُونَ ‎﴿٣﴾‏ ثُمَّ كَلَّا سَوْفَ تَعْلَمُونَ ‎﴿٤﴾‏ كَلَّا لَوْ تَعْلَمُونَ عِلْمَ الْيَقِينِ ‎﴿٥﴾‏ لَتَرَوُنَّ الْجَحِيمَ ‎﴿٦﴾‏ ثُمَّ لَتَرَوُنَّهَا عَيْنَ الْيَقِينِ ‎﴿٧﴾‏ ثُمَّ لَتُسْأَلُنَّ يَوْمَئِذٍ عَنِ النَّعِيمِ ‎﴿٨﴾ ‏} صدق الله العظيم [التكاثر].

وما خلقنا اللهُ من أجل نِعَم الدّنيا ولا نعيم جنّات النّعيم في الآخرة؛ بل خلق نِعَم الدنيا ونعيم جنّات النّعيم في الآخرة من أجلنا، ونقول: اللّهمّ الْهِنا بما خلقتنا من أجله ولا تُلهِنا بما خلقته من أجلنا، فمنّا الدّعاء والإنابة ومنك الاستجابة يا أرحم الراحمين، فاكتب عهدنا عندك وثبّتنا عليه يوم لقائك أن لا نرضى حتى ترضى، فقد أتانا اليقين بمعرفة عظيم نعيم رضوان نفسك على عبادك، ولن تزيدنا الآيات يقينًا الآتيات لإظهار خليفتك، ولن تزيدنا يقينًا كافّة أحداث أشراط السّاعة الكُبَر، ولن يزيدنا يقينًا كافة أحداث الحياة الآخرة كونه لا يوجد شيءٌ هو أعظم من حقيقة نعيم رضوان نفسك على عبادك سبحانك، فصدقت يا إله العالمين بفتواك في مُحكَم كتابك أنّنا سوف نجد رضوان نفسك على عبادك هو حقًّا النّعيم الأكبر من جنّتك فاستيقنت ذلك أنفسنا فوجدنا نعيم رضوان نفسك هو النعيم الأكبر من جنتك تصديقًا لمُحكَم فتواك في مُحكَم كتابك في قولك الحق:
{ وَعَدَ اللَّهُ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا وَمَسَاكِنَ طَيِّبَةً فِي جَنَّاتِ عَدْنٍ ۚ وَرِضْوَانٌ مِّنَ اللَّهِ أَكْبَرُ ۚ ذَٰلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ ‎﴿٧٢﴾ ‏} صدق الله العظيم [التوبة].

ولن يُدرِك و يُبصِر ذلك في العالمين إلّا قومٌ يحبّهم اللهُ ويحبّونه مِن بين الأنصار المُكرمين في العالمين، إنّ فضل الله كان عليهم هو الفضل الأكبر في الكتاب؛ بل معرفة حقيقة النّعيم الأعظم هو الذي جعلنا مِن الموقنين بأنّك حقًّا اصطفيتَ خليفتك المهديّ ناصر محمد اليماني،
يا لها من حقيقه لا يستطيع أن يعلم بها إلّا مَن آمن أنّ اللهَ حقًا أرحمُ الرّاحمين."

واقترب الوعدُ والتّمكين، ولسوف يعلم العالمين أنّ الله بالغُ أمره ولكنّ أكثر النّاس لا يعلمون،
واقترب لقاء الأحبّة ( الإمام المهدي ناصر محمد وصحبِه ) بقدرٍ مقدورٍ في الكتاب المسطور وإلى الله ترجع الأمور.

وسلامٌ على المُرسَلين والحمدُ للهِ ربّ العالمين..
خليفةُ الله وعبدُه؛ خليفةُ الله المهديّ ناصر محمد اليماني.
____________________
اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..